همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مردم مومن، ولایتمدار و متدین شهرهای مختلف استان مرکزی با حضور پرشور و خروشان در راهپیمایی روز جهانی قدس، حماسه‌ کم‌نظیر دیگری را رقم زدند.
کد خبر: ۱۱۰۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷ 14 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، اقشار مختلف مردم از دقایق آغازین این مراسم، با فریادهای کوبنده الله‌اکبر، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس اوج نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کردند.
آنان با در دست داشتن پرچم‌های مقدس جمهوری اسلامی و بیرق‌های جبهه مقاومت اسلامی، تصاویر قدس شریف، و تمثال‌های مبارک حضرت امام و رهبر معظم انقلاب جلوه‌ای بی‌بدیل از اتحاد، انسجام و یکپارچگی اُمت اسلامی برای دفاع از قبله‌گاه نخست مسلمانان جهان را به منصه ظهور گذاشتند.
راهپیمایان قدس در اراک با سر دادن شعارهای «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مؤمنین است» ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
راهپیمایی کنندگان اراک با پیمودن مسیر میدان شهدا، خیابان شهید رجایی، خیابان دکتر حسابی و میدان سرداران در مصلای بیت المقدس اراک تجمع کرده و با سردادن شعار الله اکبر- خامنه ای رهبر قطعنامه سراسری روز قدس را تائید کرده و از سخنرانی آیت الله مجید تلخابی بهره‌مند شدند.
راهپیمایی روز قدس امسال در بیش از ۱۰۰ نقطه استان مرکزی در شهرستان‌های اراک ،ساوه، خمین، زرندیه، محلات، دلیجان، شازند، خنداب، فراهان، آشتیان، تفرش، کمیجان با حضور آگاهانه وحماسی مردم برگزاری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار