معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: مدیرانی که قصد نامزدی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند، باید برای جلوگیری از هر گونه شائبه تا ۳۱ فروردین‌ماه جاری استعفا دهند.
کد خبر: ۱۱۰۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷ 10 April 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی، افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، اولین انتخاباتی است که دولت سیزدهم برگزار خواهد کرد و سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری رویکرد اصلی در برگزاری این فرآیند ملی در سرزمین آفتاب است.
وی تاکید کرد: مسئولان ارشد استان هیچ گونه مماشات با افراد له یا علیه نظام ندارند و دولت سیزدهم منطبق با فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات خوب با مشارکت بالا اقدامات لازم را آغاز کرده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به شاخصه‌های مدنظر رهبری در خصوص انتخابات گفت: کلید واژه مسئولان استان در انتخابات پیش رو، امانتداری رای مردم است و در این راستا تا پای جان ایستاده‌ایم و از تمام ظرفیت‌ها نیز بهره‌گیری می‌شود.
نظری مشارکت بالای مردم در انتخابات را مظهر اقتدار و انسجام نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: انتخابات پیش رو تعیین تکلیف یکی از ارکان مهم تصمیم سازی و پایه قانونگذاری کشور است و حساسیت و دقت در دایره نامزدها و انتخاب کنندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی افزود: استفاده از ظرفیت های رسانه‌ای و حلقه‌های گفتمان مردمی و تشکل‌های غیردولتی در طرح آگاهی‌های مفید انتخاباتی اصلی ضروری است که انتخاب افراد اصلح برای این ماموریت مهم را تضمین می‌کند که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه مردم در انتخابات پیش رو حضور چشمگیر خواهند داشت، تاکید کرد: مردم در طول عمر با برکت نظام اسلامی در شرایط و بزنگاه‌های مختلف نشان داده‌اند که از مسئولان جلوتر هستند و بدون شک در انتخابات اسفندماه امسال نیز حضور پر شور مردم دشمنان نظام اسلامی را ناامید خواهد کرد.
نظری با تاکید بر اینکه مردم نیازمند اطلاع رسانی دقیق در مقابل دروغ پردازی رسانه‌های معاند هستند، گفت: فرمایشات رهبر معظم انقلاب به عنوان چراغ راه عرصه اطلاع رسانی تبدیل به راهبردهای مشخص شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به ظرفیت بالای استان به لحاظ فعالیت شرکت‌های دانش بنیان افزود: رشد تولید یعنی جلوگیری از ورود قاچاق کالایی که ظرفیت تولید آن در کشور وجود دارد و تحقق این مهم محور برنامه‌های اقتصادی مدیریت ارشد استان در سال جاری است.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: اکنون جایگاه شورای اطلاع رسانی استان ارتقا یافته است
سینا دلشادی افزود: اکنون درهای این شورا به روی کارشناسان و فعال رسانه‌ای باز است و مسیر طولانی پیش رو است تا به جایگاه بلند رسانه‌ای برسیم.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: میزان اقامت‌های رسمی و غیررسمی در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد داشته است.
مصطفی مرزبان افزود: ۲۰۴ هزار اقامت در تعطیلات نوروز در استان مرکزی به ثبت رسید که ۶۸ هزار مورد به صورت رسمی و بقیه غیررسمی گزارش شده است.
وی یادآورشد: بیشترین بازدید از اماکن تاریخی این استان در ایام نوروز امسال در شهرهای اراک، ساوه، محلات و خمین بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار