نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت:تقویت پایه‌های اعتقادی افراد برای مقابله با تهاجم دشمن امری ضروری است و هنرمندان و شاعران باید با خلق آثار ماندگار و تاثیرگذار، نقش خود را در نهادینه‌کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه ایفا کنند.
کد خبر: ۱۰۹۹۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱ 09 April 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست با هنرمندان استان مرکزی به مناسبت سالروز شهادت مرتضی آوینی و هفته انقلاب اسلامی در اراک، افزود: زبان هنر ابزار مهم و تاثیرگذار در انتقال آموزه‌ها، مفاهیم و پیام‌های انقلاب اسلامی برای تربیت نسل جدید است. 
وی یادآورشد:ارزش‌های اسلامی و گفتمان‌سازی اعتقادی و فرهنگی در جامعه با استفاده هدفمند از زبان هنر ماندگار می‌شود و گسترش می‌یابد.
امام جمعه اراک با بیان اینکه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر وظیفه دلسوزان انقلاب اسلامی را سنگین‌تر کرد، افزود: همه باید برای هویت‌بخشی، جهاد تبیین، تشریح توطئه‌های دشمنان و در نهایت برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی تلاش کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی با بیان اینکه کارنامه انقلاب اسلامی درخشان است، بیان کرد: شرایط امروز کشور با پیش از پیروزی انقلاب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست و پیشرفت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف اتفاق افتاده که هنرمندان باید در جهت تبیین آنها در جامعه نقش‌آفرینی کنند.
وی اظهار کرد: شهید سید «مرتضی آوینی »مظهر هنر انقلابی بود و باید تفکر و منش فکری این شهید بزرگوار الگوسازی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار