فرمانده سپاه ناحیه شازند از تهیه وتوزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی کمک مومنانه به ارزش ریالی هر بسته قریب به یک میلیون تومان خبرداد.
کد خبر: ۱۰۹۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۲ 29 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ پاسدار رشید اکبری در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و ایام بهار قرآن ماه مبارک رمضان آماده سازی و چینش بسته های کمک مومنانه در رزمایش خدمت بی منت توسط گروه های جهادی رضویون ، شهید محمد بلباسی و شهدای عباس آباد در سالن ۹دی سپاه ناحیه شازند انجام شد.
وی با اشاره فرموده امام علی‏ علیه السلام که می فرمایند : طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد افزود: سپاه و بسیج هر ساله در قالب گروه های جهادی مختلف اقدام به محرومیت زدائی و یاری رسانی به محرومین و مستمندان پرداخته و در قالب فعالیت های عظیم و خداپسندانه از جمله توزیع بسته های معیشتی، اطعام و ساخت و ساز و تعمیر منازل خانواده‌های کم برخوردار رسالت بسیجی خود را به مقام عمل رسانده است.
فرمانده سپاه شازند تصریح کرد: مردم یاری یکی از برنامه های مهم بسیج است و این نهاد مردمی می بالد که هر آنچه دارد را برای مردم فدا کند و بی شک باور بسیج تکیه بر قدرت مردم و لطف بی پایان الهی است.
وی یادآورشد: در سال جدید برنامه های جامعی در راستای تحقق شعار سال خواهیم داشت که به یاری خدا با حمایت روزافزون بسیج در حوزه اقتصاد مقاومتی،کارگاه های اشتغالزایی و کارآفرینی شاهد رشد روزافزونی در سطح شهرستان شازند خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار