فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در طی سه سال گذشته به برکت هدایت ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری یکی از مهمترین اقدامات سپاه و بسیج راه اندازی نهضت کمک مومنانه است که در طول بیماری کرونا اتفاق افتاد و روز به روز این طرح تکمیل تر و برکات آن برای مردم بیشتر شد.
کد خبر: ۱۰۹۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۵ 19 March 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار سرتیپ محسن کریمی در نشست قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) استان افزود: بیش از ۵۰ عنوان خدمت در نهضت کمک مومنانه در نظر گرفته شد و به برکت بسیج عمومی که در این طرح اتفاق افتاد بسیاری از مشکلات مردم، خانواده ها و اقشار مختلف رفع شد و روز به روز استقبال مردم و خیرین برای مشارکت در این طرح بیشتر شد.
وی ادامه داد: توزیع بسته های کمک مومنانه یکی از برنامه های این نهضت خداپسندانه است که سپاه و بسیج در قالب قرارگاهی واحد با دبیری بسیج سازندگی در مناسبت های مختلف با اجرای رزمایش ها این امر را انجام داده و یکی از مهمترین اتفاقات در این طرح بسیج کنندگی ظرفیت ها است.
وی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام نوروز و ماه مبارک رمضان توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته یک میلیون تومان هدفگذاری شده است،گفت: این تعداد بسته ها در سطح استان به شکل محله ای و در قالب قرارگاه های محله اسلامی انجام می شود.
سردار کریمی افزود: همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه بیش از ۴ هزار بسته معیشتی در سطح استان توزیع شد و تاکنون بیش از ۶۲۲ هزار بسته معیشتی در سطح استان مرکزی توزیع شده و تلاش داریم نهضت کمک مومنانه در سطح استان را در سال آینده با قوت بیشتری ادامه دهیم.
وی خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج در کنار مردم و متعلق به مردم است و با ایمان، عمل صالح ، معنویت مبتنی بر اسلام ناب محمدی و تکیه بر بیانات مقام معظم رهبری در اجرای ماموریت ها گام برمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار