سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک هشدار داد: مبتلایان به کرونا در ماه های اخیر در حال افزایش است.
کد خبر: ۱۰۹۷۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ 18 March 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، دکتر امانی گفت: بررسی ها نشان می دهد تعداد مبتلایان و بیماران با تست مثبت کرونا در چهار ماه اخیر با شیب ملایم و افزایشی در حال زیاد شدن است.
وی افزود: طبق آمارها تعداد بیماران با تست مثبت  مراجعه کننده به مراکز درمانی در آذرماه ۲۶ نفر، دی ماه ۳۱ نفر و بهمن ماه ۳۸ نفر بوده که این آمار تا به امروز و در اسفندماه به ۱۵۶ نفر رسیده است.
وی تاکید کرد: این افزایش ناگهانی در اسفند بسیار نگران کننده است و لازم است مردم و مسئولان بار دیگر هشدارها را جدی بگیرند و زنگ خطر کرونا را شنیده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
دکتر امانی به فرا رسیدن عید نوروز و شروع سفرهای این تعطیلات و نیز ماه مبارک رمضان و دید و بازدیدهای مرسوم عید و این ماه عزیز اشاره کرد و گفت: هم استانی ها لازم است تا حد امکان از ماسک استفاده کرده و حتی المقدور از تجمعات خودداری کنند و به تهویه ی اماکن به خصوص سربسته اهمیت دهند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان ضمن هشدار افزایشی شدن کرونا گفت: اگر نسبت به این افزایش آمار بی تفاوت باشیم در ماه ها و شاید روزهای آینده دچار مشکل و گرفتار بحران دیگری از این بیماری خواهیم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار