اداره کل اطلاعات استان مرکزی در عملیاتی غافلگیرانه، هسته‌ ضد انقلاب را که تحت هدایت عناصر معاند خارج نشین درصدد اجرای عملیات خرابکارانه در استان مرکزی بود، قبل از هرگونه اقدامی متلاشی کرد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 31 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، رئیس کل دادگستری استان مرکزی با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) اداره کل اطلاعات استان مرکزی با شناسایی کامل اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی سایبری پس از کسب دستور قضایی، هسته‌ ضد انقلاب را که تحت هدایت عناصر معاند خارج نشین برای اجرای عملیات خرابکارانه گسترده در یکی از شهر‌های استان در صدد تهیه سلاح جنگی بودند، پیش اجرای از هرگونه اقدام خرابکارانه متلاشی کردند.
حجت‌الاسلام موسوی افزود: عوامل اصلی این هسته ضد انقلاب قصد داشتند برای اجرای عملیات پیچیده خود با هدف بر هم زدن نظم عمومی و امنیت داخلی، پس از تهیه سلاح، به قطع ارتباطات اینترنتی و سخت افزار‌های نظارتی الکترونیکی اقدام کنند که پیش از هر اقدامی عامل اصلی هسته دستگیر و پنج مرتبط اصلی هم توسط دستگاه قضایی احضار شدند.
او البته این را هم گفت که دو نفر از اعضای این گروه همچنان متواری و تحت پیگرد هستند و اقدامات لازم برای دستگیری آنان ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار