نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:توسعه پایدار و همه جانبه کشور در گرو همگرایی و انسجام ملی است بنابراین آحاد مردم و مسئولان وظیفه دارند در راستای تقویت این مهم و وفاداری هر چه بیشتر به هویت و ارکان کشور و نظام اسلامی تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۵ 28 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست شورای سیاست‌گذاری هیات اندیشه‌ورز هویت استان مرکزی، افزود:توسعه همه جانبه این استان در گرو تقویت همگرایی، وحدت و همبستگی مردم و مسئولان است.
وی یادآورشد: برای تقویت هم‌گرایی باید سیاست‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، آمایش سرزمینی، بیانیه گام دوم انقلاب و الگوهای توسعه ایرانی و اسلامی به عنوان سیاست‌های بالادستی مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: برخی از همسایگان ما از جمله پاکستان، ترکیه و افغانستان نسبت به هویت و منافع ملی خود بسیار پایبند هستند اما در کشور ما افراد آنچنان که باید نسبت به این مسئله مهم توجه ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایرانیان صاحب نفوذی که امروز در خارج از مرزهای کشور زندگی می‌کنند و ملیتی اسلامی - ایرانی دارند اگر پای منافع ملی بایستند و به سرزمین خود ایمان داشته باشند می‌توانند بخشی از منافع ملت ما را تضمین کنند.
آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: کشور ایران پایگاه اهل بیت(ع) است و مردم و مسئولان نسبت به ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی مسئول هستند و همه باید به اهداف و ارزش‌ها پایبند باشند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود توجه ویژه به تولید و پرهیز از مصرف‌گرایی را از دیگر عوامل توسعه عنوان کرد و گفت: سال گذشته بیش از پنج میلیارد دلار برای واردات گوشی تلفن همراه و حدود سه میلیارد دلار برای واردات لوازم آرایشی به کشور هزینه شد در صورتی که سرمایه ملی باید در راستای تولید و اشتغال هزینه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار