رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از برگزاری جشن تندرستی برای افراد تحت پوشش بهزیستی در اقامتگاه بوم گردی صبح روستا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۴ 28 January 2023

 

به‌گزارش تابناک مرکزی، علی مشهدی گفت: به مناسبت ایام بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری اقامتگاه بوم گردی صبح روستا در شهرستان خمین، تور یک روزه روستای رباط مراد و جشن تندرستی، برای تعدادی از اعضای تحت پوشش بهزیستی بر پا شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین افزود: جشن تندرستی برای افراد معلول و تحت پوشش بهزیستی همراه با برنامه‌های متنوع و شاد و هنری از جمله اجرای نمایش عروسکی، نقالی، سرود و شعرخوانی برگزار شد.
مشهدی با اشاره به اینکه نشستن روی صندلی چرخدار، نباید مانعی برای کسی باشد که عاشق سفر کردن است باشد افزود: ایجاد بستر توسعه گردشگری افراد معلول در راستای پاسخ به حقوق برابر آنان برای مشارکت اجتماعی باید مورد توجه قرار گیرد و صنایع گردشگری با ایجاد تسهیلات دسترس­‌پذیری تلاش کند افراد معلول را به شکل روزافزون به خریداران خدمت گردشگری و تأمین بخشی از منافع مالی در این عرصه تبدیل کنند.
او توانمند سازی جامعه هدف را اصلی ترین محور این برنامه دانست و گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها در راستای تغییر نگرش و شناخت توانمندی‌ها و خود کفا شدن معلولین برای آحاد جامعه تاثیر خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار