اگر شما هم قصد سفر به بابلسر را در روزهای پیش رو دارید، با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین اقامتگاه های ویلایی بابلسر به نام مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار بپردازیم.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷ 28 January 2023

با مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار در مازندران آشنا شوید

بابلسر از مقاصد فوق العاده جذاب برای گردشگران شمال ایران است و در حاشیه بزرگترین دریاچه جهان یعنی "خزر" و سواحل زیبای آن قرار دارد. این شهر به واسطه دوری از كوه و نزدیكی به دریا با هوای بسیار معتدل، یكی از مهم ترین مناطق گردشگری و مهمان پذیر كشور در تمام فصول سال است كه از سوی سازمان ایرانگردی و جهانگردی به عنوان یك قطب بزرگ گردشگری برگزیده شده است. اگر شما هم قصد سفر به این مقصد جذاب را در روزهای پیش رو دارید، با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین اقامتگاه های ویلایی بابلسر به نام مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار بپردازیم.

در میان هتل های بابلسر، مجتمع اقامتی قناری از بهترین محل هایی است که می توانید برای اقامت خود و همراهانتان رزرو کنید، چرا که هم امکانات بسیار مطلوبی را در اختیار شما قرار می دهد و هم قیمت های مناسبی دارد که با بودجه محدود نیز می توانید در آن اقامت کنید. از سوی دیگر موقعیت مطلوب مکانی این هتل باعث می شود هر زمان که مایل باشید در عرض چند دقیقه خود را به ساحل برسانید.

درباره هتل ساحلی قناری جویبار

مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار اولین بار در سال 1389 فعالیت خود را در حوزه هتلداری و گردشگری آغاز کرد. هتل ساحل قناری برای پذیرایی از مهمانان خود، 11 ویلای دوبلکس ایجاد کرده است. 

مجتمع اقامتی گردشگری قناری با شهر بابلسر27 کیلومتر فاصله دارد. فاصله 220 متری از ساحل دریا، یکی از نکات حائز اهمیت و یکی از دلایل اقامت در هتل ساحلی قناری جویبار است که سبب شده گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب کنند با کمی پیاده روی و پیمودن مسافتی کوتاه می‌توانید از تماشای دریا خزر لذت ببرند. 

آدرس مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار

 آدرس مجتمع تفریحی توریستی ساحل قناری در استان مازندران، جویبار، جاده ساری به بابلسر، 37 کیلومتر بعد از جویبار، جنب دانشگاه آزاد واحد جویبار در منطقه گردشگری گلدشت است.

امکانات مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار

امکانات عمومی مجتمع تفریحی توریستی ساحل قناری به طور کلی شامل: پارکینگ، نمازخانه، صندوق امانات در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تالار عروسی، فضای سبز، آلاچیق در محوطه و زمین تنیس است.

با مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار در مازندران آشنا شوید

اتاق های مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار

امکانات اتاق ها در هتل ساحل قناری جویبار شامل: تلويزيون معمولي، مبلمان، كمد لباس، یخچال، کف پوش سرامیک، حمام، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، تراس، شومینه، سیستم گرمایشی، شوفاژ، آشپزخانه با امکان پخت و پز، اسپلیت و مینی بار با هزینه است.

سه نوع ویلا را می توانید در این مجتمع اقامتی رزرو کنید:

  • ویلا دوبلکس دو خوابه برای 3 نفر + یک تخت تاشو: دارای یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب و یک تخت یک نفره داخل اتاق خواب دیگر و یک تخت تاشو در سالن می باشد.
  • ویلا دوبلکس دو خوابه برای 5 نفر + یک تخت تاشو: دارای یک تخت دو نفره داخل اتاق خواب و سه تخت یک نفره داخل اتاق خواب دیگر و یک تخت تاشو در سالن می باشد.
  • ویلا دوبلکس سه خوابه برای 6 نفر + یک تخت تاشو + یک تشک: دو باب از اتاق ها دارای یک تخت دو نفره و اتاق خواب دیگر دارای دو تخت یک نفره و یک تخت تاشو و یک تشک می باشد.

رستوران مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار

رستوران واقع در محوطه هتل با ظرفیت 100 نفر وعده شام را با منویی متنوع که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است، همه روزه بین ساعات 19:00 الی 23:30 سرو می کند. ضمنا کافی شاپ واقع در رستوران با ظرفیت 100 نفر بین ساعت 19:00 الی 23:30 نوشیدنی های سرد و گرم و انواع عصرانه سنتی و مدرن را برای مهمانان مقیم هتل سرو می کند.

با مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار در مازندران آشنا شوید

فاصله مجتمع اقامتی ساحل قناری جویبار تا جاهای دیدنی مهم

  • فاصله تا امام زاده ابراهيم ۲۹ دقیقه با خودرو (۲۶ کیلومتر و ۵۳۰ متر)
  • فاصله تا پارک و اسکله قايقراني ۳۱ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۶۲ متر)
  • فاصله تا پارک شورا ۳۱ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۳۶۶ متر)
  • فاصله تا پیتزا پارک ۳۱ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۳۹۰ متر)
  • فاصله تا بازار روز بابلسر ۳۲ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۶۳۰ متر)
  • فاصله تا پل فلزي ۲۹ دقیقه با خودرو (۲۷ کیلومتر و ۸۳۰ متر)
  • فاصله تا رستوران کشتی بابلسر ۳۰ دقیقه با خودرو (۲۸ کیلومتر و ۲۷۹ متر)
  • فاصله تا بابل رود ۳۱ دقیقه با خودرو (۲۸ کیلومتر و ۷۵۸ متر)
  • فاصله تا باغ وحش ۳۴ دقیقه با خودرو (۲۹ کیلومتر و ۱۷۱ متر)
  • فاصله تا سواحل زیبای دریای خزر ۳۴ دقیقه با خودرو (۳۰ کیلومتر و ۵۷۴ متر)
  • فاصله تا رستوران شیلات ۳۷ دقیقه با خودرو (۳۴ کیلومتر و ۱۴۴ متر)
  • فاصله تا فرودگاه ۵۵ دقیقه با خودرو (۵۵ کیلومتر و ۹۹۱ متر)

رزرو آنلاین هتل ساحل قناری جویبار

اگر برنامه سفر شما مشخص شده است بهتر است بدون اتلاف وقت به انتخاب و رزرو اتاق مورد نظر خود در مجتمع اقامتی ساحلی قناری جویبار بپردازید. برای رزرو اتاق در هتل ساحلی قناری جویبار تنها کافیست واد وب سایت ایران هتل آنلاین شده و سپس تاریخ مورد نظر خود را برای اقامت در این هتل زیبا و دوست داشتنی مشخص کنید. حالا می توانید از میان ویلاهای دارای ظرفیت، ویلای مورد نظر خود و همسفرانتان را به سرعت و سهولت تنها با چند کلیک رزرو نمایید.

منبع:

iranhotelonline.com

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار