«کبری بهرامی» خبرنگار تابناک مرکزی بر اساس اعلام هیات داوران جشنواره رسانه ای ابوذر رتبه دوم در بخش یادداشت این جشنواره را کسب کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵ 26 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مرکزی با حضور دکتر کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور وجمعی از مسئولین استان در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد و از نفرات برتر این جشنواره قدردانی شد.
مسئول بسیج رسانه استان مرکزی در این آیین گفت:۲۸۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان ارسال شده که از این تعداد ۱۶ اثر از سوی داوران انتخاب شده است.
احسان ربیعی افزود:آیین اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با سخنرانی و از برگزیدگان این دوره از جشنواره قدردانی می شود.
وی یادآورشد:محورهای این جشنواره شامل شعار سال (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین)، جهاد تبیین،پیوند رسانه وصنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه‌ی گام دوم انقلاب اسلامی، ترویج مکتب شهید سلیمانی ،خانواده، جامعه، فززندآوری، سبک زندگی ایرانی- اسلامی وامید ونشاط آفرینی بود.
ربیعی افزود:جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در قالب‌های، گزارش تحلیلی و تحقیقی، گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی ،مستند و پادکست برگزار شده است.
وی با بیان اینکه همه نگاه‌ها به سمت محتوا و نحوه برگزاری این جشنواره است گفت: نگاهی که مبتنی بر بسیج باشد ماندگار خواهد بود زیرا فارغ از سلایق سیاسی، قومیت‌ها و مردمی بودن بسیج است.
وی ادامه داد: در حوزه جهاد تبیین که یک فریضه فوری و واجب است اصحاب رسانه میدان دار و فرماندهان اصلی این جبهه هستند و اگر در این حرکت برنامه ریزی درستی صورت گیرد، پیروز میدان خواهیم بود.
مسئول بسیج رسانه استان مرکزی اظهارداشت: امروز در جنگ رسانه‌ای قرار گرفتیم که چاشنی آن تبلیغات است و تمام صاحبان سرمایه در دنیا درصدد تشکیل بنگاه‌های تبلیغاتی هستند و دشمنان چندصد برابر بودجه این کشور را برای تبلیغات هزینه می‌کنند.
وی افزود: باید رسانه به عنوان مظهر شکوفایی و توسعه یک کشور قلمداد شود و درصورتی که دوربین‌ها و قلم‌های اصحاب رسانه در این عرصه باشد به طور یقین نگرش و باورهای مدیران محقق می‌شود.
وی بیان کرد: سرمنشأ توسعه در تمامی زمینه‌ها رسانه و تبلیغات است و جشنواره ابوذر باید مرجعیت رسانه را بازگرداند.
ربیعی یادآورشد: استان مرکزی به عنوان مهد مفاخر باید از بستر رسانه معرفی شود و برای ثبت حرکت‌های ماندگار در تاریخ این استان نیازمند آموزش و تربیت کادر حرفه‌ای در حوزه رسانه و خبر هستیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار