استاندار مرکزی گفت: مدیران وظیفه دارند در ایام الله دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ 26 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در نشست شورای اداری شهرستان اراک، در سالن غدیر استانداری مرکزی، افزود: حجم کار مدیران در روزهای نزدیک به دهه مبارک فجر و ایام این دهه، سنگین است و باید همه آمادگی لازم را داشته باشند.
وی بیان کرد: ایام‌الله دهه مبارک فجر، جشن ملی و سراسری کشور است و با توجه به شرایط خاص، نیاز است که برگزاری این دهه با تلاش مضاعفی نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: ماهیت اساسی و بنیادی این ایام به عنوان دهه انقلاب نیز باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند، جمهوری اسلامی نباید متوقف شود، دولتی تشکیل شده که جهت‌گیری آن مشخص است و باید انقلاب اسلامی کماکان زنده و پویا بماند و جمهوری اسلامی مظهری از انقلاب اسلامی است.
وی گفت: نگاه تحول‌گرایانه که ماهیت انقلاب اسلامی است، باید همواره وجود داشته باشد تا این انقلاب برای همیشه زنده بماند و از برکات رویکرد انقلابی، هم مردم و هم امت اسلام بهره‌مند شوند.
فرماندار اراک هم گفت: سرکشی از نیازمندان و محرومان به‌عنوان ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی، از برنامه‌های ویژه در دهه مبارک فجر این شهرستان است و در این راستا بسته‌های حمایتی نیز در نظر گرفته شده است.
امیر هادی افزود: دیدار مدیران و همه دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری برنامه پرشور در دهه مبارک فجر، از دیگر تاکیدات مورد انتظار در شهر و روستاها است.
وی بیان کرد: در دهه مبارک فجر امسال با مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی و اداری شهرستان اراک و پشتیبانی استانداری مرکزی، ۲۰۰ پروژه در حوزه عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری پنج‌هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
فرماندار اراک عنوان کرد: حرکت در مسیر جهاد تبیین به عنوان یکی از سفارشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب، در دستور کار جدی قرار دارد و به همین منظور، قرارگاه سردار شهید آنجفی در این شهرستان راه‌اندازی شد.
هادی اظهار داشت: در فاز نخست و به صورت نمونه، چهار دستگاه آموزش و پرورش نواحی یک و ۲، ادارات ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در اجرای برنامه‌های این قرارگاه انتخاب شدند که باید برنامه‌های منسجم را با جدیت در پیش بگیرند و این برنامه پس از موفقیت، در سایر دستگاه‌های شهرستان، اجرایی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار