شهردار اراک از تشکیل ستاد استقبال از بهار شهرداری با شش کارگروه خدمات شهری، فرهنگ شهروندی، مالی و پشتیبانی، ایمنی و بحران، زیربنایی، عمران و ترافیک و ارزیابی و نظارت و شروع به کار آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰ 26 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،علیرضا کریمی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام عید نوروز باستانی و همزمانی آن با ایام ماه مبارک رمضان، بمنظور ارائه تسهیلات و خدمات بیشتر به شهروندان، مسافران نوروزی، ستاد استقبال از بهار در شهرداری اراک تشکیل و کار خود را آغاز کرد.
وی اظهار داشت: در نشست های این ستاد، بر تلاش بیشتر همراه با ارائه خدمات نوین به شهروندان و مسافران نوروزی تأکید می شود.
شهردار اراک با تاکید بر انجام بازدیدهای میدانی از سطح شهر برای رفع مسائل و مشکلات، یادآورشد: شست و شوی و رنگ آمیزی مبلمان شهری، تعویض پرچم های الوان، پاکسازی محله به محله، اصلاح سيستم های روشنايی پارکها و ميادين، گل کاری سطح شهر، نصب المان های نوروزی با موضوع بهار، نوروز و ماه مبارک رمضان، جشنواره سفره های هفت سين و لکه گيري آسفالت معابر سطح شهر، از جمله اقدامات مهم ستاد استقبال از بهار شهرداری است.
شهردار اراک با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی افزود: یکی از اقدامات ویژه ای که در دستور کار شهرداری قرار دارد، برگزاری جشنواره اقوام استان همجوار شهر اراک و استان مرکزی می باشد، که در تلاشیم با یک برنامه ریزی دقیق این برنامه را در صورت امکان اجرایی کنیم.
وی گفت: خوشبختانه مصادف شدن نوروز با ایام ماه مبارک رمضان جلوه‌ای خاص به برنامه‌های فرهنگی سطح شهر می ببخشد و شهرداری با برنامه‌ریزی منسجم تلاش می کند برکات این ایام در سطح شهر جلوه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار