معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:اردوهای راهیان نور مهمترین سنگر برای جهاد تبیین در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی است و باید از این ظرفیت ارزشمند، بهره‌گیری لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳ 25 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست هماهنگی اردوهای راهیان‌نور استان مرکزی در اراک، افزود: اردوهای راهیان‌نور، نقش موثری در مقابله با جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی دشمنان دارد.
وی یادآورشد: دشمنان نظام اسلامی با هجمه‌های فرهنگی، اعتقادات جوانان و نوجوانان ایران اسلامی را نشانه‌ رفته‌اند که در این شرایط، بهره‌گیری از ظرفیت اردوهای راهیان نور می‌تواند تاثیر مثبتی در مقابله با توطئه دشمنان داشته باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه در راستای برگزاری این اردو، هزینه‌ای از دانشجویان دریافت نمی‌شود، ادامه داد: استانداری این استان آمادگی کامل برای پرداخت سهم دانشجویان را دارد.
نظری یادآور شد: در بیش از ۲ سال شرایط منحوس کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی برگزار نشد اما با تدبیر دولت سیزدهم و کنترل این بیماری، امروز شرایط عادی زندگی در کشور حکم‌فرما است و باید تلاش شود تا جوانان و نوجوانان در اردوهای راهیان نور بیش از پیش حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان ملت ایران هرکجا با خطری مواجه می‌شوند، نسبت به تحریم آن مجموعه اقدام می‌کنند.
نظری اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار است و خدمت‌رسانی به مردم کشور و مظلومان جهان را در دستور کار خود دارد.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور در این استان آغاز شده و این استان جزو سه استان نخست کشور در اعزام دانش‌آموزان به این اردوی ارزشمند است.
سرهنگ پاسدار محمدرضا عسگری افزود: تمامی سهمیه استان مرکزی در اعزام دانش‌آموزان پسر به اردوهای راهیان‌نور انجام شد و اعزام دانش‌آموزان دختر نیز در حال انجام است.
وی بیان کرد: نیاز است علاوه بر دانش‌آموزان و دانشجویان بسیجی به اردوهای راهیان نور سایر اقشار جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان نیز اعزام شوند.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصتی مناسب برای تبیین سرمایه‌های بزرگ دفاع مقدس در بین نسل جوان و نوجوان است.
سرهنگ عسگری اظهار داشت: هزینه‌های اجرای ۲ برنامه اردوهای راهیان‌نور و آیین ارتحال امام خمینی(ره) در اعتبارات دولتی دیده نشده که نیاز است منابع مالی لازم به این برنامه‌ها اختصاص یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار