آیت الله دری نماینده ولی فقیه در استان درپیامی به خانواده‌های داغدیده حادثه تصادف اتوبوس در تفرش تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۸۷۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۰ 12 January 2023

 


به گزارش تابناک مرکزی، آیت‌الله "قربانعلی دری نجف‌آبادی" در این پیام آورده است: حادثه رانندگی دلخراش گردنه نقره‌کمر تفرش که منجر به کشته شدن ۶ نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر از هم‌استانی‌های عزیزمان شد، موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدیده و آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای آسیب‌دیدگان طلب شفای عاجل می‌نمایم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی همه را به رعایت ضوابط و احتیاط لازم هنگام رانندگی به خصوص در شرایط برفی و لغزندگی جاده‌ها در فصل زمستان توصیه کرده و افزوده است: امید است رانندگان عزیز رعایت قوانین رانندگی را در دستور کار قرار دهند تا موجب حوادث دلخراش و غیرقابل جبران نشوند.
استاندار مرکزی هم درگذشت جانباختگان واژگونی اتوبوس فرمهین - تفرش را تسلیت گفت.
مخلص الائمه در این پیام آورده است: مصیبت دردناک جان‌ باختن ومصدومیت جمعی از هم‌استانی‌های عزیز در حادثه دلخراش تصادف جاده محور تفرش را به مردم شریف استان مرکزی و خانواده های داغدیده جان باختگان این حادثه تسلیت می گویم.
در بخش دیگری از این پیام آمده است از لحظات اولیه وقوع حادثه، با هماهنگی صورت گرفته، تمام نهادهای درمانی و امدادی با یاری نیروهای متخصص، مجرب و امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امداد و نجات مصدومان این سانحه در تلاش بودند.
استاندار مرکزی در پایان این پیام آورده است از خداوند متعال برای آن عزیزان رحمت واسعه و برای خانواده‌های محترم آنها، صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه سلامتی مسألت داریم.
حدود ساعت هفت صبح امروز در محدوده گردنه نقره‌کمر تفرش برخورد یک دستگاه اتوبوس با یک کامیونت منجر به واژگونی اتوبوس شد که در این حادثه دلخراش ۶ نفر از سرنشینان اتوبوس کشته و ۱۱ نفر دیگر مصدوم شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار