نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:از خون پاک سردار سلیمانی، شهید سلیمانی هایی تربیت می‌شوند تا در برابر آمریکا بایستند.
کد خبر: ۱۰۸۵۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۴ 06 January 2023

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک، افزود: ثمره ی خون شهید سلیمانی، آزادی قدس و ریشه کن شدن آمریکا و اسرائیل در منطقه خواهد بود.
امام جمعه اراک گفت: سردار سپهبد شهید حاجقاسم سلیمانی سرباز اردوگاه امام حسین (ع) بود که برای دفاع از امنیت کشور جان خود را فدا کرد.
وی در ادامه سخنان خود به اهانت نشریه فرانسوی به مرجعیت نیز گفت: نشریه فکاهی «شارلی ابدو» که پیشتر با اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) درصدد پیشبرد پروژه اسلام هراسی برآمده بود اینک پروژه ایران هراسی را در دستور کار قرار داده‌ است.
امام جمعه اراک با تاکید بر وحدت و یکپارچگی ملی در برابر توطئه‌های دشمنان، اظهار داشت: ملت متحد و بصیر ایران در برابر جنگ روانی، سیاسی و اقتصادی دشمنان پیروز شده و هیچ توطئه‌ای بر آنان کارا نخواهد بود.
آیت الله دری نجف‌آبادی مقام معظم رهبری را محور وحدت و اتحاد ملت ایران دانست و بیان کرد: آحاد مردم و مسئولان باید برای صیانت از حریم ولایت به عنوان اصل مترقی اسلامی بیش از پیش در صحنه حاضر باشند.
وی اضافه کرد: هوشیاری نسبت به توطئه‌های دشمنان و در راس آنها جبهه استکبار و حامیان آنها در نظام اسلامی یک ضرورت مهم است و ملت ایران همان‌گونه که در طول این سال‌ها با هوشیاری و تبعیت از ولایت و در صحنه بودن بزرگترین حماسه‌ها را خلق کرده باید در گام دوم انقلاب این آمادگی را با قوت حفظ کند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به هفته فرهنگی خمین از روز جمعه بیست و سوم دی ماه جاری، گفت: ویژه‌ برنامه‌های مهمی با محوریت معرفی شخصیت والای امام راحل در این هفته تدارک شده و نیاز نهادهای مختلف دولتی و خصوصی در این رویداد بزرگ فرهنگی مشارکت گسترده داشته باشند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: باید تدابیری اندیشیده شود تا در هفته فرهنگی خمین این شهر به عنوان زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و نگین شهرهای ایران به تمام جهان معرفی شود.
وی در ادامه سخنان خود با یادآوری کشف حجاب توسط رضاخان بیان کرد: حجاب سرمایه پرافتخار و نشان دهنده عشق بانوان به اهل بیت(ع) است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: زن قبل از اسلام موجودی ذلیل، برده گونه و بی حرمت بود و اسلام به زن منزلت و جایگاه داد.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: نیمی از پیکر جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند و زندگی و آینده بشریت به وجود زنان وابسته است.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام برای رسیدن به اهداف شوم خود به دنبال برچیدن حیا، عفت و پاکدامنی از جامعه بانوان هستند که این مهم نیازمند توجه هر چه بیشتر مردم و مسئولان و ترویج سبک زندگی فاطمی در جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار