نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: شاخص و معیار اصلی برای خروج از فتنه، نگاه به ولایت و رهبری جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 30 December 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی در اجتماع میثاق با ولایت و گرامیداشت حماسه ۹ دی اراک در مصلی این شهر، افزود:در این فتنه‌ها مردم با پیروی از ولایت، از خواص بهتر عمل کردند.
وی یادآورشد:بصیرت ملت مهمترین راه خروج از فتنه است و جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب، راه رسیدن به این عامل مهم است.
وی افزود: با پیروی از رهبر معظم انقلاب می‌توان فتنه دشمنان را خنثی کرد.
وی بیان کرد: حضرت علی (ع) فرمودند، در شرایط فتنه به اهل بیت (ع) پیامبر نگاه کنید، آنان نشانه هدایت هستند و شما را نجات می‌دهند و این مهم باید مورد توجه جدی باشد.
حجت‌الاسلام میرتاج الدینی گفت: برخی خواص میدان بازی را گم کردند و برخی بیانیه‌هایی دادند که مسیر ضد انقلاب بود و فتنه‌گران سه هدف داشتند که براندازی نظام نخستین هدف آنان بود که با بیداری و هوشیاری مردم توطئه‌ها نقش برآب شد.
وی بیان کرد: هدف دوم، ایجاد اختلافات داخلی و جنگ داخلی و سوریه‌سازی در کشور بود که یکی از سران سعودی نیز گفته بود جنگ را به داخل ایران خواهیم کشید.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: تضعیف ایران قوی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از دیگر اهداف فتنه‌گران بود.
حجت الاسلام میرتاج‌الدینی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی با حضور یکپارچه با پیروی از رهبر معظم انقلاب و با بصیرت خود توانستند اغتشاشات را بخوابانند.
وی اظهار داشت: دشمنان امروز در جنگ اقتصادی تلاش کردند ضربه‌ای به نظام وارد کنند که در این راستا نیز، حفظ ارزش پول ملی، تثبیت ارز و حرکت در عرصه‌های مختلف در دستور کار دولت و مجلس قرار دارد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دشمن تلاش داشت دانش هسته‌ای را از کشور بگیرد که قانون راهبردی مجلس و مقابله با تحریم به کمک دولت و برنامه‌های هسته‌ای کشور آمد.
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی بیان کرد: ظرفیت و توانمندی هسته‌ای کشور در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و این افتخاری بزرگ است که به برکت انقلاب اسلامی و رویکرد «ما می‌توانیم» به دست آمده است و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی بیان کرد: ملت ایران اکنون دست بالا را در مذاکرات هسته‌ای دارد و آنان اعلام کردند که پیشنهادات کشور را می‌پذیرند.
وی گفت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدا دانش هسته‌ای را با مقاصد صلح آمیز آغاز کرد و اکنون غنی‌سازی ۶۰ درصد در کشور انجام می‌شود و امکان غنی‌سازی بیش از آن نیز به راحتی وجود دارد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری مشکلات اقتصادی و تورم در کشور افزود: رفع این مشکلات از دغدغه‌های دولت، مجلس و قوه قضائیه است و مجلس شورای اسلامی به دنبال کالابرگ الکترونیکی است تا کالاهای اساسی با قیمت ثابت به دست مردم برسد.
حجت الاسلام میرتاج‌الدینی عنوان کرد: هفت دستاورد بزرگ از جمله ساخت بزرگترین تلسکوب در دولت سیزدهم به دست آمده است، آب به خوزستان رسید و بزرگترین سد سنندج نیز افتتاح شد و آب به زودی به دریاچه ارومیه می‌رسد.
وی اظهار داشت: ۱۷۰ میلیارد دلار تفاهم‌نامه در دولت سیزدهم با کشورهای همسایه بسته شده است که اگر ۶۰ درصد این تفاهم نامه‌ها محقق شود، بیکاری در کشور از بین می‌رود و چرخ صنعت به حرکت درمی‌آید.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسائل، مشکلات و اغتشاشات سه‌ماه گذشته، جنگ شناختی و ترکیبی علیه مردم کشور بود و عده‌ای می‌خواستند فرهنگ و ارزش‌ها را به قبل از انقلاب باز گردانند.
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: برخی چهره‌های ورزشی و سلبریتی‌ها فکر کردند خبری است و می‌خواستند خود را همراه دشمن نشان دهند که ملت ایران در برابر این توطئه‌ها ایستادند و دشمنی دشمنان را نقش برآب کردند.
آیین گرامیداشت ۹ دی در بیش از ۳۵ نقطه استان مرکزی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار