رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان از کشف ۱۱۵ کیلو قهوه خارجی قاچاق از انبار یک باربری در شهرستان اراک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵ 19 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ" مهدی تقوی نیا "افزود: در پي کسب خبري مبني بر وجود کالای خارجی قاچاق در انبار یکی از باربري های سطح شهرستان اراک ، تحقيقات نامحسوس پليس اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در اين زمينه آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: با شروع تحقيقات میدانی مأموران اداره پلیس اماکن عمومی مرکزی و اطمنیان آنان از صحت خبر رسیده، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، در قالب تیمی مشترک با بازرسان سازمان صمت استان مرکزی، از باربری مورد نظر بازرسی به عمل آمد.
وی گفت: در بازرسی از انبار این باربری در شهرستان اراک،۱۱۵ کیلو قهوه خارجی قاچاق، فاقد هرگونه مدارک گمرکی معتبر کشف و تمامی قهوه های قاچاق کشف شده در این انبار که متعلق به یکی ازفروشندگان عمده محصولات غذایی در اراک بود، با تنظیم صورت جلسه تحویل سازمان اموال تملیکی استان مرکزی شد.
رئیس اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به ارزش ۵۰۰ میلیون ریالی قهوه های قاچاق کشف شده از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مرکزی افزود: متصدی این واحد صنفی فروشنده محصولات غذایی، پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار