رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از خدمات رسانی های این سازمان در راهپیمایی جاماندگان اربعین امام زاده عابد (ع) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ 19 September 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، مهدی فدوی با اشاره به اقدامات انجام شده در برگزاری هرچه بهتره پیاده روی جاماندگان اربعین افزود: پاکبانان زحمت کش سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک از حدود دو هفته قبل از اربعین حسینی، مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین در جاده فراهان حد فاصل اراک تا امام زاده عابد را مورد پاکسازی قرار دادند و در روز اربعین نیز بیش از شصت نفر از نیروهای این سازمان برای خدمت رسانی به زایرین در مسیر پیاده روی حاضر بودند.
فدوی ادامه داد: در مجموع چهل نفر از پاکبانان، ده نفر از نیروها و گشت های اجرایی و چندین نفر از نیروهای آموزشی سازمان مدیریت پسماند در مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حاضر بودند و به ارایه خدمت پرداختند.
وی یادآورشد: در روز اربعین حسینی سه دستگاه خودرو پرس و پنج دستگاه خودرو نیسان به جمع آوری پسماندها اقدام کردند.
گفتنی است که در مسیر پیاده روی پانزده عدد مخزن و بیست عدد سطل زباله جانمایی شد و بین موکب های حسینی نیز کیسه های جمع آوری زباله تقسیم شد.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اراک گفت: با برپایی غرفه آموزشی تفکیک از مبدا پسماندهای خشک سازمان در جاده ورودی حرم امام زاده عابد، تعدادی از شهروندان مورد آموزش قرار گرفتند و از اقلام فرهنگی این غرفه استفاده کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار