با تلاش مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان ساوه، عامل قدرت نمایی و اخلال در نظم عمومی با اعتراف به ۱۴فقره سوابق شرارت در مخفیگاهش در این شهرستان دستگیر شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵ 12 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ" علی اکبر عیسی آبادی" فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر شرارت های یک شرور متواری،بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۴ شهرستان ساوه با اشراف كامل اطلاعاتي، متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضائي، سرانجام روز گذشته در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه ، در مخفیگاهش دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: حمل سلاح سرد، سرپیچی و تمرد از قانون، ایجاد رعب و وحشت و نیز درگیری های منجر به جرح شهروندان، از جمله شرارت هاي اين شرور سابقه دار است كه در دستگاه هاي قضائي و امنيتي به ثبت رسيده است.
سرهنگ عیسی آبادی با اشاره به معرفی این متهم سابقه دار پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی افزود: پليس با تمام توان برای تأمين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و هرگز به افراد قانون شکن اجازه نخواهد داد تا با اقدامات غير قانوني و خلاف، موجبات برهم زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار