تابناک: رئيس نمايندگي نهاد رهبري در دانشگاه هاي استان مركزي، كارنامه عملكردي نيروي انتظامي را كارنامه اي درخشان و قابل دفاع برشمرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲ 05 October 2015

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام "مهدي ايماني مقدم" در نشست علمي تخصصي نيروي انتظامي استان مركزي با مسئولان دانشگاهي ضمن تبريک هفته نيروي انتظامي، گفت: نيروي انتظامي كارنامه درخشاني از خود در حوزه عملكردي به نمايش گذاشته است.

وي خاطرنشان كرد: انسان داراي دو نوع نياز است يكي جسماني مانند نياز به خوراك، مسكن و پوشاك و ديگري نياز معنوي و روحي كه البته در روايات ديني بر توجه به غذاي روح تاكيد ويژه اي شده است.

اين مقام مسئول ادامه داد: امنيت، آرامش و آزادي اجتماعي افراد سه ركن مهم در غذاي روح افراد به شمار مي رود كه در هر سه مورد آن نيروي انتظامي تاثير گذار است هرچند اين نيرو در بعد جسماني افراد نيز تاحدي دخيل دارد.

حجت الاسلام ايماني مقدم با اشاره به روحيات جوانان، گفت: جوان داراي انرژي، خطرپذيري، بي باكي و شجاعت است زيرا جوانان در اين دوران شرايط روحي خاصي دارند.

وي افزود: با برخورد فيزيكي هيچ مشكلي حل نمي شود و اگر دو نهاد دانشگاه و ناجا دست به دست هم ندهند هيچ مشكلي رفع نمي شود پس بايد با همدلي و وحدت ميان دانشگاه و نيروي انتظامي راهبردهاي دقيق و اجرايي براي رفع مشكلات قشر فرهيخته جوان و دانشگاهيان بينديشيم.

رئيس نمايندگي نهاد رهبري در دانشگاه هاي استان مركزي بيان كرد: امروز بيش از 90هزار دانشجو در سطح استان داريم كه طبق نظرسنجي هاي عمومي، مردم بيش از هر قشري به دانشگاهيان اعتماد بسياري دارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار