امام جمعه موقت اراک گفت: مسائل اقتصادی امروز یکی از مشکلات اقتصادی کشور است.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲ 02 September 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،حجت الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اراک افزود: باید مصوبات سفر رییس جمهوری با پیگری و اولویت بندی مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت اراک گفت: انگیزه‌های الهی و معنوی سلاح کارآمد نیروهای مسلح در برابر توطئه‌های دشمنان است.
وی یادآورشد: افتخار ایران اسلامی امروز به نیروهای مسلحی است که امنیت را برای مردم به ارمغان آورده اند.
وی ادامه داد: اقتدار و عظمت ایران اسلامی مرهون رشادت‌های فرزندان ملت در نیروهای مسلح است که همواره در برابر توطئه‌های دشمنان هوشیار هستند.
امام جمعه موقت اراک بیان کرد: قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است و در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد، کشور توانسته در منطقه بدرخشد و این توان باید همواره در بالاترین سطح باشد.
حجت‌الاسلام عبدالهی با تبریک روز پدافند هوایی اظهار داشت: پدافند هوایی مهمترین یگان از ارتش جمهوری اسلامی است که افتخارات بزرگی برای کشور داشته است.
وی اضافه کرد: پدافند هوایی با هوشیاری و هوشمندی توانسته نقش مهمی در برقراری امنیت آسمان ایران اسلامی ایفا کند و با قدردان زحمات کارکنان این مجموعه نظامی پرافتخار بود.
امام جمعه موقت اراک گفت: هرکسی در هر سنگر و مسئولیتی باید به وظیفه خود به نحو شایسته عمل کند تا کشور به سمت رشد و بالندگی قدم بردارد.
حجت الاسلام عبدالهی افزود: کارگزاران نظام باید با صداقت و درستی انجام وظیفه کنند تا هم ذخیره آخرت داشته باشند و هم گره گشای مشکلات مردم باشند.
حجت الاسلام عبدالهی افزود: همگان بکوشند تا در پایان دولت مردمی شاهد تحول اثرگذاری در جامعه باشیم.
وی اظهار داشت: لازم است جهاد کشاورزی بهره برداران را به کشت محصولات کم آب بر تشویق کند تا در تولید محصولات استراتژیک به خودکفایی برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار