با حضور استاندار مرکزی همزمان با فرارسیدن هفته دولت ۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف این شهرستان افتتاح و یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۶۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷ 28 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، استاندار مرکزی در مراسم افتتاح طرح‌های هفته دولت شهرستان زرندیه گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته دولت ۳۶ طرح عمرانی و اقتصادی در حوزه‌های مختلف این شهرستان کلنگ زنی و یا مورد بهره‌برداری قرار گرفت که با بهره‌برداری از این تعداد طرح عمرانی و اقتصادی زمینه ایجاد اشتغال به صورت مستقیم برای ۷۳۷ نفر و غیر مستقیم نیز برای ۱۳۳ نفر مهیا می‌شود.
فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه در افتتاح طرح‌های هفته دولت بالغ بر ۴۹۰ میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: افتتاح شرکت حامیان گستر زندگی‌های جدید در شهرک صنعتی مأمونیه، افتتاح شرکت دارویی طب آریانا و شرکت برزگر توان در شهرک صنعتی زاویه، افتتاح ۱۲ واحد مسکن مددجویان شهر پرندک از جمله طرح‌هایی بود که امروز به بهره برداری رسید.
او ادامه داد: در سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی شهرستان زرندیه و شهر‌های تابعه مورد توجه قرار گرفت، محور‌های مواصلاتی و شریانی از مشکلات قدیمی و مطالبه جدی مردم است که در این راستا محور مأمونیه به ساوه، مأمونیه به زاویه و اخترآباد اصلاح و به‌سازی می‌شود.
استاندار مرکزی افزود: روکش آسفالت و تعریض محور‌های اصلی و فرعی مطرح شده در سفر دولت نیز در دستور کار است و عملیات اجرایی آن‌ها ظرف روز‌های آینده آغاز و در این طرح پیمانکاران مشخص شده و قسمتی از اعتبار تخصصی نیز دریافت شده که برای افزایش ایمنی جاده‌ها عملیات اجرایی به زودی شروع می‌شود.
او یادآورشد: برای بخش‌های کشاورزی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان و آموزش و پرورش مبالغی برای کل استان اختصاص یافته که به طور متوازن در شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار