سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم از جنس مردم است و برای ارتباط با مردم بر روی کار آمده و رفع مشکلات مردم و کشور را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ 26 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، زاهدی وفا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود: پیشرفت و موفقیت دولت سیزدهم در عرصه‌های داخلی و بین المللی منوط به پشتیبانی همه‌جانبه مردم از دولت است.
وی یادآورشد: ارتباط با مردم از جمله مهمترین رویکرد دولت سیزدهم بوده و در این راستا در مدت یکسال گذشته رییس جمهوری و هیات دولت در مدت یکسال گذشته در ۳۱ استان کشور حضور یافته است.
وی ادامه داد: امروز نیز اعضای هیات دولت به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور حضور یافته‌اند تا بتوانند از برکات نظرات مردم برخوردار شوند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: این رویکرد در راستای تسریع در ارتباط هرچه بیشتر مردم با بدنه دولت انجام می‌شود.
زاهدی وفا افزود: استان مرکزی از مراکز صنعتی، کشاورزی و خدماتی بسیاری برخوردار بوده و امید است با همراهی نخبگان استان با مدیریت جهادی استان پیشرفت‌های مناسبی در حوزه‌های مختلف حاصل شود.
وی یاد آور شد: دولت سیزدهم در شرایطی به اجرا و مدیریت کشور وارد شد که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شرایط بسیار سختی بود و شرایط به گونه‌ای بود که نگرانی‌هایی در زمینه تامین کالا‌های اساسی در کشور وجود داشت.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: هشت هزار میلیارد تومان یارانه کالا‌های اساسی در نیمه سال گذشته تمام شده بود.
زاهدی وفا ادامه داد: واکسن پایان یافته بود و در سیاست خارجی در انسداد مذاکرات بودیم و در پایان شهریورماه کشور تورم ۵۲ درصدی را تجربه می‌کرد.
وی افزود: کمبود خدمات در زیر حوزه‌های مختلف از جمله آب، برق و گاز وجود داشت و در این شرایط کار‌های بزرگی انجام شد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: در حوزه واکسیناسیون و کنترل بیماری کووید ۱۹ قدم‌های بزرگی برداشته شد و از نظر موج بیماری و میزان شرایط این بیماری بسیار قابل کنترل شد.
زاهدی وفا گفت: در زمینه زیر ساخت‌ها در حوزه‌های مختلف آب، برق، گاز، راه و راه آهن برای شهر‌هایی که از کمبود این زیر ساخت‌ها رنج می‌بردند قدم‌های بزرگی برداشته شده است.
وی ادامه داد: دولت در طرح ملی مسکن، برخورداری مردم از مسکن مناسب را در دستور کار خود قرار داده است.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این وزاتخانه با عقد تفاهم نامه با وزارت مسکن و شهرسازی ساخت ۵۰۰ هزار مسکن برای کارگران و کارمندان را در دستور کار خود قرار داده تا این قشر از جامعه در پایان دولت از مسکن مناسب برخوردار باشند.
زاهدی وفا افزود: کشور در ابتدای دولت سیزدهم در انسداد روابط خارجی قرار داشت که اکنون با سعی و تلاش رییش جمهور و وزارت خارجه در سطح منطقه از روابط خوبی با کشور‌های منطقه برخوردار است.
سرپرست محترم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه بین الملل نیز خواسته‌های خود را در مذاکرات عنوان کرده و پیش می‌برد.
زاهدی وفا اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه ترانزیتی تفاهم نامه‌های مناسبی با کشور‌های منطقه و جهان داشته و در حوزه صادرات کریدور شمال به جنوب دستاورد‌های خوبی به دست آورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار