سخنگوی دولت گفت: میانگین رشد اقتصادی کشور در دهه نود صفر بوده که از سال ۹۲ تا سال ۱۴۰۰ نقدینگی کشور هشت برابر شده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۷ 25 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهادری جهرمی عصر امروز پنجشنبه با حضور در جمع فعالان فرهنگی استان و هیات های اندیشه ورز افزود: این یعنی شوک در بازار ارز و مسکن اتفاق می‌افتد و دولت جدید تمام تلاش خود را برای مهار این نقدینگی به کار بسته است.
وی یادآورشد:تشکیل هیات های اندیشه ورز ، یکی از ظرفیت های مطلوب و تدبیری مناسب برای توسعه استان مرکزی است.
بهادری جهرمی گفت: دولت به داشتن سرمایه های خوب و متخصص در جامعه افتخار می‌کند و البته در این زمینه هم حمایت های لازم در هیات دولت مد نظر قرار دارد .
سخنگوی دولت افزود:تشکیل هیات های اندیشه ورز در استان یکی از ظرفیت های خوب در جامعه است و این تدبیر در استان یک کار موثر است که البته باید از ظرفیت‌های این هیات بیشتر در راستای توسعه استان استفاده شود.
سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار بسته است تا علاوه بر حل مشکلات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی ،در راستای سلامت افراد جامعه نیز گامهای مهمی بردارد.
او گفت : تورم ۶۰ درصدی شهریور ۱۴۰۰ در حال حاضر به ۴۰ درصد رسیده است ، این در حالی است که همزمان رشد واردات و صادرات هم متوازن شده است .
بهادری جهرمی با اشاره به وضعیت اقتصادی و تورم در جامعه گفت: دولت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات در جامعه به کار بسته است، اما برای رسیدن به شرایط مطلوب نیاز است که مردم هم صبر و حوصله همکاری لازم را داشته باشند چرا که در حال حاضر رشد نقدینگی و تراز تجاری کنترل شده است.
مخلص الائمه استاندار مرکزی هم با اشاره به را اندازی هیات اندیشه ورز در استان گفت: کارگروه و هیات اندیشه ورز در استان از جامعه روحانیت و بانوان و با حضور چهره های متخصص تشکیل شده است و توسعه شهری و روستایی در این هیات وجود دارد.
استاندار مرکزی گفت: هیات اندیشه ورز دارای یک پایه فرهنگی ست و مسائل فرهنگی و البته تخصصی در این هیات بررسی میشود.
همچنین در این نشست جمعی از فعالان فرهنگی و عضو هیات اندیشه ورز علاوه بر بیان دغدغه ها و مطرح کردن مشکلات فرهنگی ، راهکارهایی نیز برای برون رفت از چالش های فرهنگی ارائه کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار