فرمانده کل انتظامی کشورگفت: گذر نامه هایی که اعتبار ندارند برای سفر اربعین به مدت ۶ ماه تمدید می شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 24 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار"حسین اشتری"در جمع خبرنگاران افزود: زائران قبل از مراجعه به مرزها برای تمدید گذر نامه به پلیس مراجعه کنند.
وی با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اظهارداشت: پلیس در تلاش است که با اقدامات به موقع در صدور و تمدید گذرنامه ها در روند رسیدگی به درخواست زائران برای سفر اربعین تسریع بخشد.
وي با اشاره به تمدید گذرنامه هایی که تاریخ اعتبار آن ها گذشته با توافق صورت گرفته با کشور عراق یادآورشد: گذرنامه های فاقد اعتبار به مدت ۶ماه تمدید خورده و برای زائران اربعین قابل استفاده می باشند.
فرمانده انتظامي كل كشور از صدور برگ گذر موقت برای زائران خبر داد و افزود: زائران قبل از مراجعه به مرز به مراکز پلیس گذرنامه در مراکز استان و شهرستان ها مراجعه کنند و نسبت به تمدید گذرنامه ها خود اقدام کنند.
سردار" اشتری" از ارائه خدمات شبانه روزی پلیس به زائران اربعین در سراسر کشور خبر داد و افزود: با همکاری و توافقات صورت گرفته با طرف عراقی امیدواریم مردم سفر خوبی پیش رو داشته باشند.
وی بیان داشت: افرادی که ممنوع الخروج هستند می توانند برای رفع ممنوعیت خود به سازمان و اداره ای که اقدام به ممنوع الخروج شده اند مراجعه و در صورت رفع موانع می توانند برای خروج از مرز و سفر به عراق اقدام کنند.
این مقام ارشد انتظامی کشور افزود: طلاب و دانشجویان و دانش آموزان که قصد سفر به کربلا را دارند می توانند با ارائه نامه از محل تحصیل خود با استفاده از گذرنامه و برگ گذر موقت از مرز خارج شوند.
سردار" اشتری" از افزایش ۲۰ برابری گیت های کنترل مسافران در مرزها خبر داد و گفت: مرزهای جدید برای تردد مسافران بازگشایی شده است که با هماهنگی با مقام عراقی در تلاشیم که زائران بدون وقفه و با سرعت از مرزها عبور کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار