نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک گفت:مردم پلیس را در زمینه ارتقای امنیت در بخش‌های مختلف کمک دهند.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲ 24 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله "قربانعلی دری نجف آبادی"در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مرکزی افزود: این اقدام مهم در کاهش جرایم نیز نقش موثری دارد.
وی اظهار داشت: رابطه پلیس با مردم و مردم با پلیس باید روز به روز تنگاتنگ‌تر و نزدیک تر شود و همه تلاش‌ها به کار گرفته شود تا جمهوری اسلامی به عنوان یادگار گرانسنگ امام راحل، مایه افتخار و روز به روز ارتقا پیدا کند.
امام جمعه شهرستان اراک افزود: مشکلات جانبی در جامعه وجود دارد اما نباید اجازه داد این مشکلات باعث بازدارندگی شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: افرادی که در جمهوری اسلامی مسئولیتی را می پذیرند باید با آگاهی و معرفت و با استفاده از تجارب خود و سایر تجارب، تلاش کنند تا برگ زرینی بر افتخارات جمهوری اسلامی بیفزایند.
آیت اله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه امنیت در همه جبهه‌ها باید با توکل بر خدا و توسط نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دنبال شود بیان کرد: در راستای سلامت فضای سایبری باید با برنامه دقیق، آگاهانه وهوشیارانه، تلاش و حرکت کرد.
این مقام مسئول اضافه کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی فرصتی برای خدمتگذاری به مردم و باید قدر دانست و از این فرصت به منظور خدمت به مردم بهره کافی را برد.
وی افزود: برنامه ها در جمهوری اسلامی باید بلند مدت باشد و قطعا مشکلات قابل حل خواهد بود البته که همت ویژه نیز در این راستا نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار