استاندار مرکزی از بهره برداری از ۷۱۴ طرح همزمان با هفته دولت در نقاط مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ 23 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در گفتگو با خبرنگار ما در جریان سفر یک‌روزه به این شهرستان، افزود: ۹۱ طرح از مجموع طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان مرکزی مربوط به شهرستان خنداب است.
وی ادامه داد: ۵۶ طرح از مجموع طرح‌هایی که همزمان باهفته دولت در استان به بهره برداری می رسد به صورت نمادین با حضور مسئولان بهره برداری می شود.
استاندار مرکزی یادآورشد: اراده دولت سیزدهم بر اتمام طرح‌های نیمه تمام است و توجه به طرح‌های بخش کشاورزی در اولویت قرار دارد.
مخلص الائمه گفت: ۲۱ هزار میلیارد ریال در سفر هیات دولت به استان مرکزی، به بخش کشاورزی این استان اختصاص یافت که احداث و بهسازی کانال‌های آبیاری، مرمت قنوات، اجرای سامانه آبیاری تحت فشار و تحهیز و نوسازی اراضی سنتی از جمله این طرح‌ها است.
وی ادامه داد: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال از مجموع این اعتبارات به اجرای سامانه آبیاری تحت فشار، ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مرمت قنوات، ۵۰۰ میلیارد ریال ایجاد سد خاکی و ۵۰۰ میلیارد ریال به ایجاد گلخانه تخصیص یافته‌ است.
استاندار مرکزی با یاد آوری تسریع در اجرای طرح‌های عمرانی استان گفت: پل سنجان اراک در مدت هشت سال گذشته ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در مدت ۹ ماه ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.
مخلص الائمه افزود: هم‌اکنون فرآیند تکمیل پل سنجان در ۲ شیفت کاری انجام می‌شود و پیش بینی می‌شود مهرماه امسال این طرح به بهره‌برداری برسد.
وی یاد آور شد: در مدت ۴۳ سال گذشته به برکت انقلاب اسلامی اقدامات مناسبی در حوزه‌های مختلف انجام شده که اگر چه با شرایط مطلوب فاصله‌ وجود دارد ولی نسبت به گذشته شرایط متفاوت شده است.
استاندار مرکزی اضافه کرد: دهه سوم انقلاب‌ها به دهه انقلاب میری معروف بوده ولی انقلاب اسلامی ایران با وجود توطئه‌های دشمنان به نیمه دهه پنجم خود نزدیک شده و در دهه پنجم قدرتمند تر از گذشته به پیشرفت خود ادامه می دهد.
مخلص الائمه افزود: اقتدار انقلاب اسلامی در دهه پنجم هزاران کیلومتر از مرزهای جغرافیایی کشور جلوتر است.


خبرنگار :محسن بهرامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار