استاندار مرکزی گفت: تشکیل هیات‌های اندیشه ورز استان در دستور کار جدی است و تاکنون چهار مورد آنها از جمله هویت، بانوان، روحانیون و فرهنگی-اجتماعی تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 22 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در نشست با اعضای هیات رئیسه مجمع بسیجیان استان مرکزی، افزود: هیات‌های توسعه و عمرانی شهری و روستایی، آب و انرژی و محیط زیست هم تشکیل می شود و این هیات ها تحول کارشناسی را در استان رقم خواهند زد.
استاندار مرکزی گفت: ترمیم اعتماد عمومی و امید آفرینی در جامعه مهمترین طرح دولت سیزدهم است.
وی یادآورشد:مهمترین هدف دولت سیزدهم در کنار تمامی اقدامات اجرایی که امروز شاهد موج بزرگی از اقدامات مختلف هستیم، ترمیم اعتماد عمومی و ارتقای امید مردم است و مقام معظم رهبری در دیدار سال گذشته اعضای هیات دولت بر این مسئله تأکید داشتند.
وی افزایش کارآمدی نظام اسلامی در بخش های مختلف را از جمله ابعاد ترمیم اعتماد عمومی دانست و ادامه داد: همه باید این مهم را در دستور کار خود قرار دهند زیرا مهمترین هدف دشمن ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی بوده و در این راستا با جنگ شناختی و فضای مجازی تمام توان خود را پای کار آورده است.
استاندار مرکزی افزود: افزایش کارآمدی نظام اسلامی در گرو فرهنگ بسیجی و روحیه جهادی بوده و مجمع بسیجیان می‌تواند در این راستا بسیار موثر باشد و استانداری این استان از آمادگی کامل برای بهره گیری از ظرفیت عظیم مجمع بسیجیان استان در بخش های مختلف و کارگروه های عمومی و تخصصی برخوردار است.
مخلص الائمه گفت: سفر هیات دولت به استان مرکزی منشاء تحول و برکات فراوانی بوده و بیش از ۲۲۵ مصوبه در این سفر انجام شد که مردم نتیجه سفر را در میدان عمل مشاهده خواهند کرد و امروز نیز شاهد روند شتابنده برخی از طرح های عمرانی از جمله پل سنجان و بیمارستان ولیعصر(عج) اراک هستیم.
استاندار مرکزی گفت: بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است که با ابتکار حضرت امام(ره) تشکیل شد و با راهبری و هدایت های مقام معظم رهبری امروز به شجره تنومندی تبدیل شده و توانسته کارآمدی نظام اسلامی در ابعاد مختلف را به منصه ظهور برساند.
مخلص الائمه اضافه کرد:حدود ۲ هزار مسئله، ۹۰‌ میان مسئله و ۱۰ ابر مسئله در کشور وجود دارد که اگر این مسائل حل شوند شرایط جامعه مطلوب خواهد شد.
وی با بیان اینکه مسئله محوری مورد تأکید مقام معظم رهبری است،گفت: ایشان در جمع بسیجیان بر مسئله محوری تأکید داشتند و ما نیز در استان مرکزی به دنبال عملیاتی کردن بیانات ایشان هستیم.
جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی هم گفت: بسیج در مدت یک سال گذشته با حضور در میدان های جهاد موازنه را به نفع ملت ایران و مستضعفین تغییر داده و تهدیدات را به فرصت های شکوفایی تبدیل کرده و امروز شجره طیبه بسیج نمایشگاهی از ظرفیت ها و استعدادهای عظیم ملت ایران است که در بخش های مختلف کارآمدی را به اثبات رسانده است.
سرهنگ پاسدار محمد رضا عسگری افزود: مجمع بسیجیان از جمله مهمترین ثمرات بسیج است و متشکل از افرادی دلسوز، متخصص و انقلابی است که ظرفیتی بسیار ارزشمند و البته علمی برای پیشبرد و کمک به سایر دستگاه های استان می تواند نقش آفرینی کند.
وی ادامه داد: در مجمع بسیجیان استان مرکزی بیش ازیک هزار و ۲۰۰ نفر به شکل تخصص محور فعالیت دارند و در هفت کارگروه تخصصی سازماندهی شده اند و ۱۲ مجمع شهرستانی و ۹۱ گروه تخصصی موضوعی نیز در مجمع بسیجیان تشکیل شده است.
رییس مجمع بسیجیان استان مرکزی هم گفت: در طول ۴۳ سال گذشته بسیج با حضور فداکارانه و موثر در بحران ها و مشکلات تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده و خود را فدای خدمت به مردم و تامین امنیت در بخش های مختلف کرده و بسیج نسخه شفابخش آرامش ملت و پیشرفت ایران اسلامی است.
ابوالفضل هاشمی افزود: مجمع بسیجیان استان مرکزی متشکل از ۲۲ قشر تخصصی بسیج و یک ظرفیت بسیار خوب از صاحب نظران نخبگانی، دانشگاهی و رسانه ای است که دو ویژگی انقلابی و بسیجی دارند و در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.
هاشمی یادآورشد: گفتمان سازی، جریان سازی ومطالبه گری با تاکید بر بیانات مقام معظم رهبری و منافع مردم مهمترین کارکرد مجمع بسیجیان است و کارگروه اقتصاد و زیربنایی، کارگروه فرهنگی و اجتماعی ، کارگروه بهداشت و محیط زیست ، کارگروه حقوقی ، امنیتی و قضائی، کارگروه آموزش ، تحقیقات و فناوری ،کار گروه مدیریت و پشتیبانی و کارگروه رسانه و فضای مجازی از جمله کارگروه های فعال مجمع بسیجیان استان مرکزی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار