استاندار مرکزی گفت:دیدار با خانواده شهدا روحیه خدمت رسانی مسئولان را دوچندان می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱ 11 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزادمخلص الائمه در دیدار با خانواده شهید باقری افزود:همه ما باید همیشه یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی را زنده نگه داریم و فراموش نکنیم، ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها بوده که ما در امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.
وی یادآورشد: بازدید از خانواده شهدا افتخاربزرگی است برای مجموعه مسئولین استان چراکه
تکریم خانواده معظم شهدا وظیفه تمامی مسئولان است.
وی با بیان اینکه روستای دهنو ۲۶ شهید ،۵ آزاده و بیش از صد جانباز و ایثارگر را در راه اهداف انقلاب اسلامی تقدیم نظام کرده است گفت: مفتخریم که در ماه محرم که منتسب به ماه فداکاری، شهادت و ایثار است در این روستا حاضر شده ایم و درخدمت این خانواده شهید پرور باشیم.
استاندار مرکزی یادآورشد:فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.
وی افزود: خداسبحان را شاکریم که در هر سفر استانی درکنار پیگیر پروژه‌ها و امورات ، برخود فرض می دانیم خدمت خانواده معظم شهدا هم برسیم و از وجود آنها بهره گیریم تا بتوانیم ادامه مسیر را با دقت بیشتر طی کنیم.
وی تاکید کرد: مسئولین استان باید بسیار توجه کنند که در این برنامه ها و حضور در منزل خانواده شهدا بدهکار چه خانواده هایی هستیم و زمانیکه کاری باید انجام گیرد هیچ منتی نمی توانند داشته باشند و باید پاسخگوی خون شهیدان باشیم که تصاویر آن ها بر دیوارهای منازل خانواده شهدا نقش بسته است.
وی با بیان اینکه این فلسفه حضور مسئولین استان در دیدار با خانواده معزز و معظم شهداست گفت:امروز ما در شهرستان خمین بخشی از کارها را با حضور نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی پیگیری کردیم و با توجه به بودجه خوبی که از سفر ریاست جمهور به استان و شهرستان خمین اختصاص یافته است پیگیری کردیم که برخی از کارهایی که مدت طولانی است عقب افتاده اند و در منظر دیدگان مردم نیمه کار رها شده اند، بتوانیم تسریع کنیم و آنها را به سرانجام برسانیم
استاندار مرکزی درباره درخواست اعضای شورای روستا و دهیار در مورد تبدیل شدن این روستا به بخش دهنو هم گفت:با تبدیل شدن این روستا به بخش محرومیت آن از بین نخواهد رفت چراکه محرومیت را باید با انجام کارهای دیگری رفع کرد و این مطالبه به حق مردم است و ما آنرا پیگیری خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه تقسیم بندی مناطق کشور از حیطه اختیارات استانداری خارج است افزود: در وزارت کشور این اقدامات انجام می گیرد اگر درگذشته در این خصوص درخواست ارائه شده مجدد با توجه به ضوابط قانونی از فرمانداری ارجاع داده شود تا توسط معاونت سیاسی پیگیری های لازم انجام می شود.
استاندار مرکزی گفت: درباره سایر مسائل و مشکلات که عمده آنها مسئله آب است با توجه به بودجه های تخصیص داده شده اقداماتی مد نظر قرار گرفته است.
در این جلسه خانواده معظم شهیدان باقری از استاندار مرکزی و نماینده شهرستان خمین درخواست تبدیل شدن روستای بزرگ دهنو به بخش و تفکیک بخش مرکزی به دو بخش را خواستار شدند، همچنین به گفته اهالی روستا و اعضای شورا روستای دهنو با توجه به اینکه سر منشا آب روستاهای پایین‌دستی است متاسفانه با مشکل قطع بودن آب در ساعت هایی در طول شبانه روز مواجه هستند.
یکی دیگر از درخواست های مردم این روستا از استاندارمرکزی،تبدیل شدن روستای دهنو
به یک منطقه گردشگری بود.

محسن بهرامی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار