با انتشار اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گروه‌های مختلف ۲ نفر از شهر اراک در جمع برترین های این رقابت قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱ 02 August 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،اسامی نفرات برتر کنکور سراسری ۱۴۰۱ در گروه‌های آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، ریاضی و فنی، زبان‌های خارجه و هنر منتشر شد.
علیرضا ملک حسینی از اراک نفر سوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و نفر سوم گروه زبان های خارجه کنکور سراسری ۱۴۰۱
نفرات برتر گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، سید حسین سیدمهدی جاسبی از تهران، امیر پارسا بهرامی از تهران، علیرضا ملک حسینی از اراک، امیر همایون شریفی زاده از گرگان، پوریا غفوری از یزد، امیر ماهان معصومی از اصفهان، محمد پارسا قادر احمدی از تهران، ارمین خسروی از تهران، شایان بقائی نژاد از مشهد و سبحان لطفی از نیشابور تفرات برتر شدند.
طبق اعلام رئیس سازمان سنجش، نفرات برتر کنکور سراسری در گروه زبان‌های خارجی به ترتیب شامل کیارش علیزاده از تبریز، امیر حسین کیوانی از مشهد، علیرضا ملک حسینی از اراک، نوید یونسی ملردی از تهران و سید علیرضا سید شاکری از تهران هستند.
مطهره قربانعلی از اراک نفر نهم گروه آزمایشی علوم انسانی کنکور سراسری ۱۴۰۱
در گروه آزمایشی علوم انسانی، محمد بهرامی از کرمانشاه، مائده ملکی از تبریز، سیده مرناز سیدی از مشهد، امیر مهدی تبار از تهران، پرهام سنگیان از مشهد، احسان کلاته غربی از مشهد، حدیث گرجی از تهران، سوگند بیگلری از تهران، مطهره قربانعلی از اراک و علیرضا نصیری از شمیرانات نفرات برتر شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار