استاندار مرکزی گفت: صنایع بزرگ و تاثیر گذاری در این استان است و همه در خط مقدم تقابل اقتصادی با دشمن قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۵۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳ 27 July 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در آیین گرامیداشت پنجم مرداد سالروز شهادت ۲۰۷ شهید اراک و روز ایثار و مقاومت این شهر، افزود:صنایع و واحدهای تولیدی همانند دوران دفاع مقدس در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند.
وی یادآورشد: اکنون به تعبیر رهبر معظم انقلاب در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و تمامی صنایع در خط مقدم دفاع اقتصادی قرار دارند و باید همانند گذشته دست در دست یکدیگر بتوانیم از این مرحله نیز با قوت و موفقیت عبور کنیم.
وی ادامه داد: استان مرکزی به عنوان قطب چهارم صنعت کشور بوده و بزرگترین و فعالترین شهرک صنعتی در این استان قرار دارد و صنایع بزرگ و تاثیر گذاری در این استان است و همه در خط مقدم تقابل اقتصادی با دشمن قرار دارند.
استاندار مرکزی افزود: صنایع، مسئولان و جوانان باید بدانند این جایگاه و پیشرفت‌ها با ایثار و شهامت و شهادت شهدا به دست آمده و کوتاهی در عرصه اقتصادی، پیشرفت و توسعه کشور پذیرفتنی نیست.
مخلص الائمه افزود: همانگونه که شهدا در روز پنجم مرداد ماه برای صیانت از امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تلاش کردند اکنون نیز ما وظیفه داریم در حوزه اجرایی، صنعت، مدیریت و تولید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: دفاع ادامه دارد و تا پایان این مرحله و مراحل تقابل با جبهه باطل کشور نیازمند رزمنده و رزمندگی است.
استاندار مرکزی یادآور شد: پنجم مرداد ماه روز ایثار و مقاومت و پایداری اراک است و این شهر ۲۰۷ شهید والا مقام در این روز در دفاع مقدس ، عملیات رمضان و مقابله با گروهک منافقین در عملیات مرصاد و ۸۷ شهید از جامعه صنعتی و کارگری برای دفاع از انقلاب و اسلام اهدا کرده است.
مخلص الائمه گفت: تقارن روز مقاومت، شهادت و پایداری اراک با ماه شهادت و پایداری اصحاب سیدالشهدا(ع) در کربلا رویداد بسیار مهم و برجسته ای است .
وی اظهار داشت: اکنون نیز در جای جای کشور و دنیای اسلام نیز اهدای شهدا برای استمرار مسیر حق، انهدام باطل و پیروزی جبهه حق ادامه دارد.
استاندار مرکزی گفت: دفاع در مقابل دشمنان ادامه دارد و اگر چه دفاع نظامی تا حدود زیادی کمرنگ شده ولی در عرصه‌های دیگر این دفاع ادامه دارد و جنگ تمام عیار و همه جانبه با جبهه باطل قرار داریم.
وی ادامه داد: کارخانجات اراک در دوران دفاع مقدس در سال ۶۵ گل سر سبد صنایع استان بودند و در چندین مرحله مورد تهاجم قرار گرفتند.
استاندار مرکزی گفت: تهاجم به کارخانجات برخلاف تمام مقررات جنگ‌های جهانی انجام شد.
مخلص الائمه داد: دشمن به نقش این صنایع در دوران دفاع مقدس واقف بود و بخشی از این اطلاعات در جریان خبیث انجام شد و اطلاعاتی بود که از صنایع در اختیار دشمن قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار