جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تداوم ‌راه و خط شهدا و دفاع مقدس اولویت اصلی در گام دوم انقلاب است و امروز راهبرد فرهنگ ایثار و شهادت با رویکرد جهاد تبیین مهمترین راهکار برای مقابله با جنگ ترکیبی و نرم دشمنان است که باید جدی گرفته شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۴ 25 July 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی در آیین تجلیل از پیشکسوتان واحد اطلاعات افزود: امام خمینی(ره) به ملت ایران اعتماد به خدا و خودباوری آموخت.
وی یادآورشد: انقلاب اسلامی در سایه رهنمودها و هدایت های امامین انقلاب در اوج اقتدار و سربلندی است و ملت ایران در همه مقاطع با روحیه جهادی و انقلابی توطئه‌های دشمنان را شکست داده و امروز علاوه بر این، دلدادگان انقلاب با الگوگیری از راه و مکتب امام خمینی(ره) در نقاط مختلف دنیا در حال پیشرفت هستند.
وی ادامه داد: امام خمینی(ره) به ملت ایران اعتماد به خدا و خودباوری آموخت و در طول انقلاب جوانان غیور ایران اسلامی در همه صحنه هایی که دشمن طراحی کرده بود آنها را به فرصت تبدیل کردند و روند قوی شدن ملت ایران در همه ابعاد روز به روز شتابنده‌تر می‌شود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی قدرت های دنیا را به چالش کشاند و با موفقیت های بزرگ الگوهای موفقی به جهان ارائه شد که ولایت فقیه نقطه عطف موفقیت ها و اقتدار انقلاب اسلامی است و هرگاه این مسئله مورد غفلت قرار گرفت به عزت مسلمانان خدشه وارد شد.
سردار فدوی ادامه داد: صلابت و اقتدار نظام اسلامی در همه بخش ها روز به روز فراگیرتر و قدرتمندتر شده و این به برکت خون مطهر شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی گفت: ملت ایران به گرامیداشت یاد و خاطر شهدا اهتمام داشته و ملتی که در آن فرهنگ شهادت جاری و ساری باشد شکست ناپذیر است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر خیل عظیم بسیجیان در سراسر عالم با توکل بر خدا و مکتب امام خمینی(ره) و هدایت های مقام معظم رهبری کشور را به سمت تحقق اهداف پیش خواهد برد و عزم سپاه در قوی شدن ملت ایران و پیروزی اسلام جدی است و در این مسیر شتابنده گام بر میدارند.
سردار فدوی افزود: سپاه پاسداران به وسعت انقلاب عمل می کند و دفاع همه جانبه از ارزش های اسلامی از رسالت های مهم پاسداران بوده و در کنار پاسداری از ارزش های اسلامی رسالت های دیگری با ابعاد بسیار گسترده برای پاسداران تعریف شده و سپاه در ماموریت های خود موفق عمل کرده است.
وی با تجلیل از حماسه های رزمندگان واحد اطلاعات و عملیات گفت: نیروهای اطلاعات و عملیات در دوران دفاع مقدس خالصانه وارد میدان جهاد شدند و بسیاری از توفیقات در هشت سال جنگ تحمیلی برگرفته از هوشیاری و ابتکار نیروهای اطلاعات و عملیات بود.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در جمهوری اسلامی یک راهبرد مهم است که برگزاری جلسات و گردهمایی ها و تجلیل از این عزیزان گامی موثر در این راستا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار