معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:یکی از ویژگی‌های سفر استانی هیات دولت به استان ها این است که در کنار کارکنان خدوم خود در صف عملیات خدمت رسانی به مردم قرار می گیریم و این باعث انسجام بیشتر سازمانی می شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 21 July 2022
 
سید محمدرضا حسینی در گفتگو با خبرنگار تابناک مرکزی افزود: گفتگوی مستقیم با مردم و شنیدن سخنان ودغدغه آنها یکی از اجزای اصلی فرآیند اصلاح و تحول میباشد که امید می رود این توفیق ادامه داشته باشد.
 وی با بیان اینکه امید می روداین سفرهای استانی موجب بهبود سطح معیشت و رفاه  مردم شود یادآورشد:توفیق داریم امروز و فردا در کنار همکاران خدوم خودم در سازمان ها و دستگاه های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی میزبان مردم شریف استان مرکزی باشیم و در این سفرها در تلاش هستیم که هم شنونده و، بررسی کننده و هم تصمیم گیر خوبی در میدان عمل برای حل مشکلات مردم باشیم.
وی با بیان اینکه مجموعه های مختلفی در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حال خدمت رسانی به مردم هستند افزود: بانک های رفاه، توسعه تعاون و سازمان‌های تامین اجتماعی، بهزیستی، آموزش فنی و حرفه‌ای، صندوق بیمه روستاییان و عشایر و سایر مجموعه هایی که توفیق خدمت در این وزارتخانه را به مردم دارند با استفاده از میز های مختلفی از حوزه های ستادی ما در این دو روز پاسخگوی درخواست ها ومشکلات مردم هستند.
حسینی با اشاره به شنیدن دغدغه ها و مشکلات مردم ورفع آن در حدود مقدورات وزارتخانه در جریان سفر هیات دولت گفت: در کنار تمام اقداماتی که در اینجا انجام میشود، سفر استانی مجالی است برای کُرنش و تواضع نسبت به مردمی که ولی نعمت ما هستند و به فرمایش امام راحل این مردم بهتر از مردم زمان پیامبر اکرم هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار