رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: تولید با شعار بالنده نمی‌شود و نیاز است در حوزه عمل از جهادگران عرصه تولید پشتیبانی شود.
کد خبر: ۱۰۵۴۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲ 04 July 2022

 
به گزارش تابناک مرکزی،منوچهر توسطی شامگاه یکشنبه در آیین تجلیل از صنعتگران،  معدن‌کاران و اصناف برتر استان مرکزی افزود: تولید محور توسعه است اگر می خواهیم قدرتمند باشیم باید سخت تلاش کنیم و موانع را از پیش رو برداریم.
وی یادآورشد: امروز جهاد علیه کسانی است که می خواهند اقتصاد و تولید این کشور را به زمین بزنند و برای قطع وابستگی باید اشتغال را برای آحاد جوانان فراهم کنیم و  دولت نیز از تولید حمایت کند.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: حال تولید زیاد خوب نیست تولید در حوزه بانک، مواد اولیه، صادرات و بیمه با مشکلات متعدد مواجه است.
توسطی افزود: صنعتی بودن، ویژگی استان مرکزی است اگر تولید و صنعت از این استان گرفته شود چیزی برای بالندگی در این استان باقی نخواهد ماند.
وی اظهار داشت: صاحبان صنایع استان مرکزی توقع دارند همانند دوره های گذشته نشست های مستمر صنعتی در استان برای کاهش موانع آنان برگزار شود.
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ثبات در حوزه ارزی درخواست و مطالبه فعالان صنعتی استان است زیرا نوسانات ارز بر معیشت و سفره مردم اثر گذاشته و صاحبان صنایع نمی توانند برنامه ریزی برای واحدهای تولیدی خود داشته باشند.
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی هم  گفت: اصناف امروز نیاز به حمایت دارند و در جنگ اقتصادی باید نگاه ویژه‌ای به این قشر بشود.
جمشید زند افزود: سرمایه اصناف به خاطر تورم و رکود بازار کاهش یافته و سفره ملت کوچک شده و هر روز خالی تر می‌شود. 
وی اظهار داشت: تورم بخشی از سرمایه اصناف را کاهش داده و باید برای کمک به این بخش مهم اقتصادی چاره اندیشی شود.
رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: ۶۰ هزار واحد صنفی در استان فعالیت اقتصادی دارند و از نمایندگان مجلس انتظار است برای پرداخت شفاف مالیات به این قشر کمک شود.
زند افزود: اصناف در استفاده از دستگاه کارت خوان دچار مشکل شده‌اند و برخی از فعالیت‌های اصناف استان با این دستگاه ها غیرتجاری است که منجر به تعیین مالیات سنگین برای آنان شده است.
در این آیین از واحدهای تولیدی، صنعتی و صنفی نمونه کشوری و استانی استان مرکزی قدردانی شد.
باید از جهادگران عرصه تولید پشتیبانی شودباید از جهادگران عرصه تولید پشتیبانی شودباید از جهادگران عرصه تولید پشتیبانی شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار