استاندار مرکزی گفت: با فریب افکار عمومی مخالف هستیم زیرا این مهم حرام شرعی است.
کد خبر: ۱۰۴۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ 18 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص الائمه در همایش پاسداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در استانداری مرکزی، افزود: نباید نسبت به افکار عمومی بی‌توجه بود باید افکار عمومی را مطلع کرد و به سوی واقعیت سوق داد.
وی یادآورشد:مسئولان روابط عمومی به عنوان افرادی که امین مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند باید خدمات ارائه شده توسط دولت و دستگاه‌های محل فعالیت خود را به بهترین شکل ممکن در جامعه منعکس کنند.
وی افزود:مدیران دستگاه‌های اجرایی باید مدیر روابط عمومی را همانند معاونان و مسئول حراست،امین و مورد اعتماد خود بدانند.
وی اظهار داشت: روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی نباید فقط در جریان فعالیت دستگاه مربوطه باشند بلکه باید نظرات مناسبی در خصوص موارد و مشکلات ارایه کنند.
استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها بالاترین سطح مواجه با مردم را دارند و این بخش خط مقدم، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی هستند که باید به نقش مهم خود بپردازند.
مخلص الائمه اظهار داشت: باید روابط عمومی‌ها عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی را درراستای اعتماد سازی مردمی که مورد توجه مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری است، تقویت کنند.
استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها هم نیمه پُر لیوان فعالیت دستگاه‌های اجرایی را برعهده بگیرند و هم باید نسبت به نیمه خالی و انتقال درست اطلاعات فعالیت موثری داشته باشند.
مخلص الائمه افزود: روابط عمومی ها، پیشانی اجرای طرح رایحه خدمت هستند و باید مدیران را قبل و بعد از اجرای طرح از روند آن مطلع کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی هم گفت: روابط عمومی‌ها در مجموعه فعالیت کاری خود مسئولیت مقدسی را برعهده دارند و اکنون با تغییر رویکردها وظایف این مجموعه در دولت سیزدهم بسیار مهم و حساس است.
بهنام نظری افزود: پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و ارائه خدمات روابط عمومی با گفتمان سازی و شناخت عمیق وظایف نقش آفرین هستند.
وی اظهار داشت: اقدمات روابط عمومی‌ها به عنوان سربازان فرهنگی توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی هم گفت: روابط عمومی‌ها یک نهاد فرهنگی، قلب تپنده و از بازوان پرتوان به شمار می‌رود.
فائزه عقیلی افزود: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از وظایف روابط عمومی‌ها به شمار می‌رود و اگر این مهم به درستی انجام شود موفقیت، امید آفرینی و نشاط در جامعه شکل خواهد گرفت.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی گفت: زمانی روابط عمومی‌ها موفق خواهند بود که توانمند باشند و در جایگاه خاص خود قرار گیرند.
عقیلی افزود: در این راستا بخشنامه‌ای به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده که روابط عمومی‌ها عضو شوراهای معاونین باشند.
وی اظهار داشت: جذب نیروی انسانی متعهد و کاردان با رشته تحصیلی مرتبط و با اولویت رشته روابط عمومی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف و حضور مدیران روابط عمومی‌ها در همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در این بخشنامه آمده است.
در این نشست تعدادی از مدیران روابط عمومی ها خواسته و مشکلات خود را مطرح و از جمعی از آنان قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار