رئیس سازمان جهاد‌کشاورزی استان مرکزی گفت:هیچگونه کمبودی در حوزه گوشت گرم و کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم در استان مرکزی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸ 14 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، علی صفری در راستای ذخیره سازی و تکمیل ظرفیت انبار‌های کالا‌های اساسی در سراسر استان به همراه اخوان معاون بهبود تولیدات دامی سازمان از کشتارگاه صنعتی کلانشهر اراک بازدید کرد و نظاره گر مراحل کشتار و همچنین فراوانی گوشت قرمز گرم شد.
رئیس سازمان جهادکشاورزی با اذعان به روند خوب کشتار دام و فراونی گوشت قرمز در این بازدید اظهار داشت: با توجه به بازدیدهای که از مجموعه انجام شد و دستگاه‌ها و تجهیزاتی که بکار رفته می‌توان گفت که این مجموعه یکی از کشتارگاه‌های به روز و مدرن کشور است. وی با اشاره به حذف ارز ترجیحی و اصلاح یارانه ها افزود: در کلانشهر اراک و مناطق مختلف استان مرکزی از نظر وجود محصولات دامی هیچ گونه کمبودی نخواهیم داشت و مردم نگران فراوانی گوشت قرمز در بازار نباشند.
صفری عنوان کرد: بر این اعتقاد هستیم که وجود کشتارگاه صنعتی در استان مرکزی مورد نیاز بوده و نقطه مثبتی برای استان است،ضمن این که می‌تواند با وجود نیروهای بیشتر گوشت بهتر و بهداشتی به مردم برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار