استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت روز و هفته معلم ، گفت: معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت نقش بی بدیلی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 02 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه در این پیام افزوده‌ است: در برگ‌های تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت هر سال، هم‌زمان با سالگرد شهادت اسوه علم و تقوا، استاد مرتضی مطهری «روز معلم» نامیده شده‌ است.
وی در این پیام ادامه داده‌ است: استاد مطهری معلمی توانا، مربی مهذب و استادی گرانقدر که با درک نیازهای واقعی جامعه و اصالت و بی پیرایگی آثار خود توانست در روشنگری نحله های مختلف فکری به ویژه معلمان و دانشگاهیان نقش مهمی ایفا کند و از پرچم داران احیای تفکر اسلامی به شمار می‌رود.
استاندار مرکزی ادامه داد: نقش بی‌بدیل معلمان به عنوان مجریان تربیتی و آموزشی نظام تعلیم و تربیت در توسعه و پیشرفت هر کشوری بر همگان روشن است و امروزه احیای اندیشه های شهید مطهری، پرورش نسل جوان با روحیه‌ کار، استقلال و علم‌طلبی، اندیشه ورزی، مشارکت اجتماعی، زنده کردن شاخص‌های ممتاز و برجسته و مفاهیم جریان ساز و عمل ساز در دانش آموزان از رسالت های مهم معلمان عزیز است.
مخلص الائمه با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری معلم بزرگ مدرسه انقلاب اسلامی و تبریک روز و هفته معلم به تمامی معلمان و اساتید گرانقدر اظهار داشت: از مساعی معلمان صبور بویژه مجاهدت‌های این عزیزان در دوران پرمخاطره‌ کرونا که اعجازگونه فرآیند تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم را استمرار بخشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی افزوده‌ است: امید است همه فرزانگان و تلاشگران عرصه آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در مسیر تربیت نیروهای توانمند و متعهد برای نظام اسلامی بیش از پیش موفق و موید باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار