استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت ۱۱ اردیبهشت و روز کارگر گفت: نقش کارگران در راهبرد کلان جهش تولید و اعتلای اقتصاد کشور جسته است.
کد خبر: ۱۰۴۲۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ 01 May 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص الائمه افزوده است: از این رو پویایی جامعه کارگری به عنوان سرمایه‌های نظام اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، همانگونه که این قشر ارزشمند با وجود تحریم‌ها، به سبب تولید داخلی با کیفیّت نقش آفرینی موثری در مسائل سیاسی و اجتماعی داشتند و با همه سختی‌ها به تداوم مسیر تعالی ایران اسلامی کمک کردند.
در بخش دیگری از این پیام گفته شده است: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده جامعه کارگری ایران به عنوان طبقه‌ با اخلاص، متعهد و پرتلاش است و فرصتی مغتنم است تا با واکاوی وضعیت جامعه کارگری در جهت رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی آنان اقدام و به سمت جامعه‌ای پویا با هدف رونق تولید و افزایش جمعیت شاغلان حرکت کرد.
استاندار مرکزی در این پیام اضافه کرده است: دولت سیزدهم با ریل گذاری و سیاست‌های عدالت محوری، برخورد با تبعیض در بی عدالتی، رونق تولید، مبارزه با فساد و اصلاح سیستم نظام بانکی به دنبال بهبود وضعیت اقتصاد کشور با توسعه تولید و افزایش ایجاد اشتغال است و در راستای رفع دغدغه جامعه کارگران و بهبود معیشت آنان با همکاری وزارتخانه‌های متولی، برنامه‌های مختلفی را تدوین و اجرا کرده است.
مخلص الائمه عنوان کرده است: در استان مرکزی نیز رفع مشکلات جامعه کارگری از اولویت‌های مجموعه دولت در استان است و با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۰، کاهش حدود ۳۰ درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوق در استان را شاهد بودیم.
در این پیام آمده است: اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرا رسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری زحمتکش استان مرکزی که با تلاش شبانه‌روزی خود زمینه توسعه و آبادانی همه‌جانبه استان را فراهم می‌کنند تبریک عرض نموده و امید آنکه در سال « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» و در راستای سیاست‌ها و فضای سازنده ایجاد شده با تلاش کارگران شریف گام‌های موثری در راه توسعه، رونق، پیشرفت و کسب دستاوردهای عظیم اقتصادی برای ملت بزرگ ایران اسلامی برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار