شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه‌ای، مردم را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۴۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹ 27 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،در این بیانیه آمده است: مردم مومن و روزه ‌دار استان مرکزی با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم محروم و مظلوم فلسطین اشغالی، بار دیگر ندای عدالت طلبی و حقیقت جویی را سردهند و بانگ الله اکبر و طنین رسای آزادی‌خواهی را به گوش جهانیان برسانند و با لبیک به ندای امام عظیم‌الشان، با آرمان‌های امامین انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کنند.
این بیانیه می افزاید: روز جهانی قدس یکی از برجسته‌ترین و ماندگارترین یادگاران احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) حضرت امام خمینی (ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج‌کشیده فلسطین است.
در این بیانیه تاکید شده است: روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسئله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه ابناء آزادی‌خواه بشر و درد مشترک همه انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مومنان در اعصار گذشته، حال و آینده از روزی که مسجدالاقصی پایه‌گذاری شد تا همیشه تاریخ است.
این بیانیه می افزاید: یوم‌الله قدس روز دمیدن خون تازه در رگ‌های امت اسلامی و برافراشته‌تر کردن پرچم مبارزه با رژیم صهیونیستی و مقاومت توام با امید و معنویت تا آزادی فلسطین و محو کامل غاصب قبله اول مسلمین و جرثومه فساد یعنی رژیم جعلی، کودک‌کش و نژادپرست صهیونیستی است.
راهپیمایی روز جهانی قدس، ۹ اردیبهشت ماه جاری مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در نقاط شهری و روستایی استان مرکزی برگزار می‌شود.

راهپیمایی شهر اراک راس ساعت ۱۱ صبح جمعه، (۹ اردیبهشت‌ماه جاری) از مسیر میدان شهدا، پل خیبر، خیایان محسنی، خیابان شیخ فضل الله نوری، میدان سرداران به سمت مصلی بیت‌المقدس با سخنرانی سرلشگر پاسدار سید «یحیی رحیم صفوی» ( مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار