در صورت موافقت ستاد ملی کرونایی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت:راهپیمایی روز قدس در صورت موافقت ستاد ملی کرونایی به شکل حضوری برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹ 13 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،بهنام نظری در نشست گرامیداشت روز جهانی قدس افزود: باید تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی روز قدس به شکل حضوری با شکوه در استان اندیشیده شود و پیوست امنیتی مورد توجه قرار گیرد.
وی یادآورشد: اجرای این مراسم می‌تواند انقلاب و نظام را در شرایط سخت تحریم بیمه کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: روز جهانی قدس تجلی حمایت از مظلوم و قیام بر علیه ظالم است.
وی افزود:معمار کبیر انقلاب اسلامی با شناخت کاملی که از غده سرطانی داشتند جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس برای ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان به ودیعه گذاشتند.
وی اظهار داشت: کشورهای عربی و برخی کشورهای همسایه در حوزه خلیج فارس در این امر مهم، حرکت و حتی ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین ندارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: هدف اصلی تمامی متولیان روز جهانی قدس و رسانه‌های گروهی در ایران و خارج از کشور به خصوص در جهان اسلام این است که آرمان مردم فلسطین و بیت‌المقدس به عنوان قبله گاه اول مسلمین فراموش نشود.
نظری افزود: رژیم اشغالگر قدس از همه ظرفیت و توان خود استفاده می‌کند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند و به اشکال مختلف از جمله با ترور دانشمندان هسته‌ای به مقابله با ما برخواسته است.
وی ادامه داد: برخی کشورهای منطقه تفاهمنامه ناجوانمردانه‌ای برای ضربه زدن به اقتدار ایران اسلامی با رژیم غاصب اسرائیل منعقد کرده اند که می‌طلبد امسال مانند سال‌های گذشته در برگزاری روز جهانی قدس توجه و اهتمام ویژه داشت.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی هم گفت: افرادی هستند که می‌کوشند جوانان را از فضای اسلام و انقلاب دور نگه دارند که در این شرایط باید با برگزاری با شکوه مناسبت‌های ملی به خصوص روز جهانی قدس این توطئه دشمنان را خنثی کرد.
حجت‌الاسلام هادی خلیلی افزود: طرح جدیدی در چند سال اخیر توسط رژیم صهیونیستی با عنوان معامله قرن مطرح شده که سه کشور آمریکا، عربستان و رژیم صهیونیستی با هدف جلوگیری از بازگشت مردم مظلوم فلطسین به دنبال آن هستند.
وی اظهار داشت: آیین راهپیمایی روز جهانی قدس در اراک ساعت ۱۱ روز جمعه نهم اردیبهشت‌ماه از میدان شهدا، پل خیبر، خیابان محسنی، خیابان شیخ فضل الله، میدان سرداران و در نهایت مصلی بیت المقدس اراک برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار