نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان همواره به دنبال اینجاد تفرقه بین مسلمانان بوده‌اند و تنها عاملی که می‌تواند نقشه‌های شوم دشمنان بر علیه اسلام را نقش برآب کند تقویت وحدت و یکپارچگی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۳۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱ 08 April 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه اراک با بیان اینکه حادثه دلخراش حرم رضوی بیانگر این است که دشمنان وحدت بین شیعه و سنی را هدف قرار داده‌اند افزود: تنها راه خنثی‌سازی این توطئه تقویت وحدت در جهان اسلام است.
وی یادآورشد: ریشه این اقدام وحشیانه آمریکایی، اسرائیلی و انگلیسی است که با ابزار سیاسی و فتنه دست به جنایت می زنند.
وی اظهار داشت: دشمنان در برابر جریان انقلاب اسلامی و تشیع فتنه ایجاد می‌کنند و هر روز با سازماندهی و حمایت گروه‌های مختلف از قبیل داعش، طالبان و وهابیت امنیت جهان اسلام را به چالش می‌کشند.
امام جمعه اراک گفت: همواره جریانات تحریفی، متهجرانه و خشک در تاریخ اسلام علیه تشیع وجود داشته و استکبار با ایجاد مراکز تربیتی به آموزش این مفاهیم با هدف گمراه سازی مسلمانان پرداخته است.
وی اظهار داشت: اتحاد و یکی شدن بهترین راه مقابله با توطئه دشمنان است و با فرقه سازی و دو دستگی آنان باید با هوشیاری مقابله کرد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خوشبختانه موضع‌گیری جمهوری اسلامی در حادثه اخیر، حکیمانه بود زیرا ملت افغانستان برادران ما هستند و همواره مورد حمایت قرار دارند.
آیت الله دری نجف آبادی افزود: اساس این حادثه و حرکت غیر انسانی انگلیسی است و در تاریخ ثابت شده که همواره دست استکبار در این رویدادها وجود داشته است.
وی با اشاره به ۲۰ فروردین روز انرژی هسته‌ای نیز گفت: توسعه شتابگرا در این بخش باید مورد توجه جدی قرار گیرد و از طرفی در موضوع برجام نیز نمایندگان کشورمان نباید از حق ملت کوتاه بیایند.
امام جمعه اراک اظهار داشت: غرب موظف است طبق قانون آژانس انرژی اتمی از ما حمایت کند زیرا ما طبق مقررات فعالیت هسته ای داریم و تلاش ما در این زمینه هرگز برای تولید بمب اتم نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار