نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:در جهاد تبیین باید آرمان‌های اسلام و قرآن برای اقشار مختلف جامعه بویژه نسل جوان تبیین شود تا بتوانیم کشتی جمهوری اسلامی را با عظمت به قله‌های کمال برسانیم.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶ 18 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت نیمه شعبان و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) شاید در این دنیا گمنام باشند اما در پیشگاه امام زمان(عج) گمنام نیستند.
وی با بیان اینکه کار، تلاش و حمایت همه جانبه از تولید کلید رفع مشکلات اقتصادی کشور است یادآورشد: با حذف و اضافه صفر از پول ملی مشکل اقتصادی کشور حل نمی‌شود، بلکه همت و تلاش در راستای افزایش تولید در واحدهای صنعتی کلید بهبود اقتصادی و معیشت مردم جامعه‌است.
وی ادامه داد: با کار و تلاش باید تولید ناخص کشور در مدت ۱۰ سال آینده ۲ برابر شود و با تحقق این مهم همه مردم از مزایای آن بهره مند می‌شود.
امام جمعه اراک اضافه کرد: کاهش هزینه‌ تولید، بهبود محیط کسب، مقابله با فساد و توسعه عدالت از دیگر عوامل بهبود وضعیت اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور است.
آیت الله دری نجف آبادی با تبریک روز جهانی مستضعفان گفت: روز جهانی مستضعفان یک ایده و آرمان بزرگ برای نجات بشریت از چنگال گرگ‌ها جهانی از جمله آمریکا، آل سعود، اسرائیل و داعش است.
وی با یادآوری شهادت ۸۱ نفر از شیعیان مظلوم و بیگناه توسط آل سعود افزود: کشتن این افراد توسط آل سعود یک جنایت و نسل کشی بوده و جنازه این افراد نیز به خانواده های آنان تحویل نشده‌است.
امام جمعه اراک تاکید کرد: مجامع دروغین حقوق بشر در برابر این جنایت بزرگ سکوت کرده و برای دستگیری یک زن ۲ تابعیتی که به جرم جاسوسی دستگیر توسط جمهوری اسلامی ایران دستگیر شد سر و صدا به راه انداختند.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: رژیم آل سعود هم پیمان آمریکا و دشمن اسلام بوده و با این اقدامات جنایتکارانه آبروی اسلام را برده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار