نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی، اقدام عربستان در اعدام ۸۱ مسلمان این کشور را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۰۳۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵ 14 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در این پیام آورده است: اعدام ۸۱ انسان مسلمان و بی‌گناه از ساکنان حجاز و منطقه شرقی عربستان و اتباع یمنی توسط وزارت کشور عربستان لکه ننگ دیگری بر دامن رژیم خودفروخته و دست‌نشانده آل سعود است.
این پیام می افزاید: وزارت کشور عربستان با وارد کردن اتهاماتی همچون داشتن افکار نادرست، عقاید انحرافی، اقدام علیه امنیت عمومی و ایجاد شورش و هرج و مرج» به اعدام شدگان قصد گمراه کردن افکار عمومی و مجامع بین‌المللی را دارد و آزادیخواهان جهان باید به این اقدام تروریستی آل سعود پاسخ کوبنده بدهند.
در ادامه این پیام آمده است: رژیم آل سعود هر ساله شمار زیادی از مخالفان خود را با هدف مقابله با آزادی بیان و به بهانه مبارزه با تروریسم به مجازات‌های سنگین و اعدام محکوم می‌کند و هیچ یک از مجامع بین‌المللی نیز پاسخگو نیستند.
دراین پیام آمده است: حکومت عربستان مجری برنامه‌های دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل در فتنه انگیزی فرقه‌ای و مذهبی در منطقه است، مجامع بین‌المللی که در برابر حمله روسیه به اکراین تبلیغات گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار دادند، اکنون در برابر این جنایت شفاف و آشکار آل سعود که در طول ۱۰۰ سال گذشته همواره تکرار می‌شود سکوت کرده‌اند و این سکوت معنا دار مصداق مشارکت در جنایت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار