امام جمعه موقت اراک گفت: روش تعیین حقوق و دستمزد کارگران درست نیست و توافق در این زمینه اشتباه است و باید براساس فاکتور و مولفه‌های منطقی مشخص شود.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 11 March 2022

 


به گزارش تابناک مرکزی،حجت‌الاسلام قاسم عبدالهی در خطبه‌های نماز جمعه اراک افزود:حقوق و دستمزد کارگران باید بر مبنای بهره‌وری، کارایی و تولید تعیین شود.
وی یادآورشد: تعیین حقوق کارگران که در سطح ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد نباید با قرارداد خصوصی اشتباه گرفته شود و این شیوه تعیین، از مشکلاتی است که جامعه کارگری با آن مواجه است.

امام جمعه موقت اراک گفت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاباسلامی می‌گذرد و اقتصاد با تحریم اعمال شده هر روز دستخوش یک باد می‌شود یک روز باد برجام، روز دیگر باد ارز و این قصه ادامه دارد و لازم است ثبات قیمت برقرار شود تا بازار کشور با کوچکترین باد، متلاطم نشود.
حجت الاسلام عبدالهی افزود: اتاق بازرگانی و اتاق اصناف برای ثبات قیمت ها باید هم فکری کنند و از افزایش سطح عمومی قیمت‌ها که موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده، جلوگیری نمایند.
وی با بیان اینکه شعار عرضه و تقاضا برای تنظیم بازار غلط است، اظهار داشت: این شعار برای اقتصاد کشور ما که در تحریم قرار دارد، کاربردی نیست و باید برای ساماندهی بازار ساز و کار دیگری در نظر گرفته شود.
امام جمعه موقت اراک در ادامه گفت: باید از افترا زدن به خدمات کسانی که با فعالیت‌های مهم موجب یاس دشمنان شده‌اند، خودداری شود و قدردان تلاش آنان برای سربلندی کشور بود.
حجت الاسلام عبدالهی با اشاره به کم اهمیت شدن ارزش‌ها در جامعه افزود: امروز ارزش ها وارونه شده است و در صورت تذکر به فردی که به طور حتم درحال اتجام کار اشتباه است، فریادها بلند می‌شود که آزادی نیست.
وی اظهار داشت: ما انسان خلق شده‌ایم و این بشر چارچوب و قانون دارد و نمی‌تواند هرکاری که می‌خواهد را با نادیده گرفت قوانین به انجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار