جلسه کمیته سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صدر تامین با حضور دکتر حسین هاشمی سرپرست هولدینگ تاصیکو برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۷ 10 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر هاشمی در این جلسه که روز سه شنبه با حضور مدیران هلدینگ تاصیکو برگزار شد، با اشاره به نقشه راه تدوین شده برای هم افزایی میان شرکت ها در مجموعه شستا از مدیران عامل شرکتهای مجموعه خواست تا با هم افزایی در موضوع زنجیره تامین مواد، حمل و نقل، تولید و خدمات مهندسی از ظرفیت تولیدی یکدیگر و سایر شرکتهای مجموعه شستا استفاده کنند.
همچنین در این جلسه مقرر شد استفاده بهینه از منابع شرکت ها در سیستم بانکی و تبدیل منابع غیر مولد به منابع مولد در اسرع وقت آغاز شود.
سرپرست تاصیکو همچنین بر ضرورت استفاده از تجربیات شرکتهای دیگر، بر تشکیل «هسته اصلی هم افزایی» در هلدینگ و شرکت های تابعه تاکید کرد.
وی افزود: چشم انداز این هلدینگ در سال جدید عبور از ۳ هزار میلیارد تومان در حوزه صادرات است و برای رسیدن به این هدف نیازمند فعال تر شدن بخش بازاریابی، حذف دلالی و هزینه های خاص هستیم که در این راستا باید بخش بازرسی به صورت فعال تر اقدامات و فعالیت های خود را به انجام برساند.
هاشمی با اشاره به ضرورت ایجاد سامانه خرید، مدیریت انرژی، حمل ونقل و توجه به بورس کالا، بر لزوم حضور حداکثری و فعال مدیران هلدینگ و شرکت های تابعه در پایان سال برای جمع بندی امور سال گذشته و برنامه ریزی برای سال جدید تاکید کرد.
در این جلسه مدیران شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون سرمایه گذاری و بهینه سازی در حوزه های گوناگون تصمیم گیری تحت مدیریت‌شان پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار