استاندار مرکزی گفت: دولت سیزدهم به دنبال تحول‌ واقعی در بخش‌های مختلف کشور است.
کد خبر: ۱۰۳۳۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 10 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه در آیین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان فراهان با بیان اینکه تمامی ظرفیت‌های موجود برای تحقق این هدف به کار گرفته شده است افزود:برای تحول باید کارهای بنیادین را با نگاه علمی و اولویت‌دار انجام داد و رهبر معظم انقلاب نیز به این مهم در نخستین دیدارشان با هیات دولت سیزدهم در شهریورماه امسال تاکید داشتند.
وی یادآورشد: دولت همه تلاش خود را به کار گرفته تا راهبردهای تحول را تبیین کند و بخشی از این تحول برعهده مدیران دستگاه‌های اجرایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
استاندار مرکزی ادامه داد: منطقه فراهان از ظرفیت نخبگی و فرهنگی بالایی برخوردار است که باید از این ظرفیت نهایت استفاده صورت گیرد و این خطه می‌تواند موتور محرک استان مرکزی باشد.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: همه باید دست به دست هم دهند تا آرمان‌های انقلاب محقق، دستاوردهای انقلاب حفظ و آسیب‌ها دفع شود.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در نیمه دهه پنجم انقلاب قرار دارد که موسوم به دهه اول گام دوم است، تاکید کرد: هیچ انقلابی در جهان از دهه سوم خود عبور نکرده و اغلب به دهه سوم انقلاب‌ها دهه مرگ می‌گویند.
استاندار مرکزی اضافه کرد: با وجود اینکه بسیاری از مکتب‌ها، قرن‌ها باقی می‌مانند اما انقلاب‌های معاصر و مهم تاریخی و حتی دینی بخشی از قدرت خود را در دهه سوم از دست می‌دهند اما جمهوری اسلامی بنا به دلایل و علل متعدد به میانه دهه پنجم، با اقتداری مضاعف و بیشتر از ده‌های قبل رسیده است.
مخلص‌الائمه افزود: جمهوری اسلامی ایران هم‌اکنون در شرایطی مقتدرتر از سال‌های پیش در همه عرصه‌ها قرار دارد و تنها برخی عقب‌افتادگی‌ها در مسایل روبنایی وجود دارد و در سایر مسایل با شتاب حرکت می‌کند و در سرحدات سیاسی و فرهنگی هزاران کیلومتر به سمت جلو پیشرفت کرده است.
وی ادامه داد: یکی از رموز این پیشرفت و پایداری و استمرار، حضور گسترده و همراهی مستمر مردم است و اگر این نظام لحظه‌ای حمایت مردمی خود را از دست دهد، می‌تواند به سرنوشت انقلاب‌های مشابه دچار شود.
استاندار مرکزی گفت: ادامه حیات انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، منوط به تحقق سه مولفه، تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی که اساس آن را رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بیان فرمودند و در راس آن عدالت قرار دارد، حفظ دستاوردهای گذشته و دفع آسیب‌ها و رفع نواقص و کاستی‌ها است و اگر این مولفه‌ها رعایت و محقق شود، ادامه حیات این انقلاب و پیشرفت و پایداری آن ادامه دارد.
مخلص‌الائمه اظهار داشت: برای رسیدن به آینده روشن باید کار اساسی انجام داد و در این راستا گفتمان نظام اداری در استان مرکزی تدوین شده و براین اساس باید همه توجه‌ها به سمت شناسایی موانع و مشکلات و کشف و اولویت‌بندی راه‌حل‌ها باشد.
ستاندار مرکزی افرود: ابتدا باید موانعی حل شود که بیشترین اثر را دارد و با جدیت در راستای ارتقای وضعیت کشور و افزایش رضایتمندی مردم حرکت کرد.
مخلص‌الائمه گفت: هم اکنون سطح اعتماد مردم به دولت آسیب دیده، رضایتمندی مردم از نظام اداری کاهش یافته و رضایتمندی از نظام اداری در جای جای کشور پایین است.
وی اظهار داشت: نارضایتی در فاصله بین انتظار و واقعیت شکل می‌گیرد و هرچه سطح توقعات مردم بالا رود و عملکردها ارتقا نیابد، نارضایتی رخ می‌دهد.
استاندار مرکزی اضافه کرد: باید با همت جهادی مدیران انقلابی دولت سیزدهم، نارضایتی‌ها در جامعه کاهش یابد.
مخلص الائمه اظهار داشت: فرماندار جدید از نیروهای انقلابی است که باید خود را وقف شهرستان کند و برای ارتقای منطقه خود بکوشد و درب اتاقش همواره به روی مردم و خروج خود برای رسیدن در بین مردم باز باشد.
مخلص‌الائمه گفت: سیاست دولت از پشت میزنشینی به حضور بی‌تکلف و مستمر در بین مردم است.
فرماندار جدید فراهان هم گفت: امید است با مدد الهی، همکاری همه مدیران، مردم و استفاده از همه ظرفیت‌ها و وحدت بین مسئولان خدمات شایسته و در خور مردم ارائه شود.
ابوالقاسم آقازیارتی افزود: دست نیاز و یاری به سوی فرماندار قبل دارم که در ادامه مسیر کمک کند، زیرا معتقدم افرادی که در ادوار گذشته در این مسئولیت بوده‌اند، تجربیاتی دارند که می‌تواند چراغ راه باشد..
وی یادآورشد: در مسیر خدمتگزاری، از خرد جمعی بدون در نظر گرفتن سلایق استفاده می‌شود.
فرماندار جدید فراهان ادامه داد: سیاست دولت سیزدهم توجه به محرومان ، تلاش برای عدالت و ایجاد شرایط مطلوب به نفع مردم است و مدیریت جدید شهرستان فراهان تمام تلاش خود را در راستای تحقق اهداف والای دولت به کار می‌گیرد.
آقازیارتی افزود: شرایط به گونه‌ای است که مردم بنا به دلایلی دچار رنج هستند و مدیران موظفند با استفاده از همه ظرفیت‌ها اداره امور جامعه را به خوبی هدایت کنند.
وی اظهار داشت: یکی از امتیازات نظام جمهوری اسلامی نسبت به سایر دولت‌ها در این است که مسئولان این نظام مسئولیت خود را فرصتی برای خدمت به مردم و ذخیره برای آخرت می‌دانند.
در این نشست ابوالقاسم آقازیارتی به عنوان فرماندار جدید شهرستان فراهان معرفی و از خدمات و زحمات حسین معمارنیا فرماندار سابق قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار