۲ مخزن کروی شرکت پتروشیمی شازند که با مشارکت ماشین سازی اراک با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته شده بود با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با هدف افزایش ذخیره‌سازی خوراک واحد الفین به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۰۳۲۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 07 March 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند در آیین بهره‌برداری از مخازن کروی شرکت پتروشیمی شازند با بیان اینکه میزان ارزآوری این شرکت در سال جاری با رشد قابل توجهی نسبت به سال گذشته به ۳۰۰ میلیون دلار رسیده است گفت: این شرکت در ۲ سال گذشته با تولیدات انواع محصولات پزشکی شامل گان، ماسک و گریدهای سرم و سرنگ گام بلندی در مهار ویروس کرونا در کشور برداشته است.
ابراهیم ولدخانی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی شازند علاوه بر تامین بیش از پنج هزار واحد تولیدی در کشور نسبت به صادرات نیز نگاه ویژه ای دارد افزود: محصولات این شرکت در سال جاری به ۴۲ کشور صادر شد و بازار کشورهای آسیای میانه به نوعی تحت پوشش کامل این شرکت است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند یادآورشد: امروز از یک طرح مخازن کروی با گنجایش ۶ میلیون مترمکعب، بهره برداری شد که این طرح می تواند به خوراک شرکت تنوع ببخشد و به تولید استمرار دهد.
وی افزود: امروز در بخش «آر اند دی» نیز از چندین محصول از جمله سوخت کشتی رونمایی شد.
وی ادامه داد: عملیات اجرایی یک طرح بسیار اساسی استحصال بنزن از محصول c۶ در مجموعه از سوی مدیرعامل گروه توسعه ملی آغاز شد که این مهم می تواند سالانه رقم قابل توجهی از محصولات کم ارزش واحد را در زنجیره ارزش افزوده تبدیل به محصول با ارزش کند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند گفت: تنوع و تولید محصولات با ارزش افزوده و اجرای طرح های مختلف از جمله برنامه های هدفگذاری شده این شرکت در سال آینده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار