کد خبر: ۱۰۱۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹ 30 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه در سفر به شهرستان زرندیه و بازدید از طرح شهرک سرمایه‌گذاری زرندیه درجمع خبرنگاران با بیان اینکه باید تلاش شود تا روند این طرح شتاب گیرد افزود: وضعیت کنونی عملیات این طرح مهم نماد ناکارآمدی در حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
وی یادآورشد:جای تاثر است که چنین طرح اقتصادی که باید اکنون مملو از کار و تولید باشد، سال‌ها رها شده است.
وی با بیان اینکه در این بازدید شماری از سرمایه‌گذاران و اصناف قول مساعدت متقابل دادند افزود:امید می رود تا سرعت عملیات اجرایی این طرح بهبود یافته و بعد از وقفه طولانی این شهرک با ترزیق سرمایه دوباره فعال شود.
وی تاکید کرد: در این راستا لازم است که فرماندار زرندیه و معاونت اقتصادی استانداری با ایجاد کارگروه و جمع‌بندی درخواست‌ها و راهبردهای مدنظر و ابلاغ آن‌ها به سرمایه‌گذاران پیگیر باشند.
مخلص‌الائمه اظهارداشت:امیدمی رود به‌زودی کار طراحی و اقدامات ساخت و ساز در این منطقه صنعتی که زیرساخت مناسبی دارد، آغاز شود.
وی تاکید کرد: صنایعی باید برای استقرار در این منطقه دعوت شوند که کمترین نیاز آبی را داشته باشند و متناسب با شرایط کم آب شهرستان عمل شود.
وی ادامه داد: ساخت این ناحیه صنعتی علاوه بر توسعه اشتغال در اقتصاد استان های همجوار به خصوص تهران، قم و مرکزی با ایجاد زنجیره ارزش و صنایع غذایی اثرگذاری مثبت دارد و به طور کلی در مسیر پیشرفت و توسعه کشور خواهد بود.
استاندار مرکزی درباره بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سرزمین ایرانیان (آیلند) نیز، گفت:بعد از سال‌ها پیگیری و همکاری دستگاه‌های اجرایی، این طرح سرمایه گذاری به نتایج مناسبی رسیده است و در مورد برخی مشکلات موجود هم قول پیگیری و رفع آ داده شده و به زودی کارگروهی متشکل از عوامل اجرایی و قضایی برای این منظور در استانداری آغاز به‌کار می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار