نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت:شجره طیبه بسیج پایگاهی مستحکم برای خدمت، عزت، استقلال، شرف و امنیت کشور است.
کد خبر: ۱۰۱۱۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵ 26 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در خطبه های نماز جمعه اراک با تبریک هفته بسیج افزود: ملت غیور ایران اسلامی قدردان و قدرشناس بسیج و پایبند به اصول بسیجی گری است.
وی ادامه داد: بیش از ۴۲ سال از تاسیس بسیج با روشنگری و چشم بصیرت امام راحل می‌گذرد و این شجره طیبه هر روز قدرتمندتر شده است.
دری نجف‌آبادی اظهار داشت: فرهنگ بسیجی و شجره طیبه بسیج در کشور توسط رهبر معظم انقلاب تقویت شده و امروز این فرهنگ غنی در کشورهای مختلف فراگیر شده و باید روز به روز گسترش یابد.
امام جمعه اراک گفت: جمهوری اسلامی ایران با توجه توانمندی های پژوهشی دانشمندان جوان و انقلابی، ظرفیت دستیابی به بالاترین تحولات علمی دنیا را دارد.
وی یادآورشد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی هفته گذشته خود به تحولات و رشد علمی به ویژه هوش مصنوعی تاکید فرمودند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به مدد توانمندی‌های تحقیقاتی و پژوهشی بومی، ظرفیت تبدیل شدن به مرجعیت علمی دنیا نیز داراست.
امام جمعه اراک ادامه داد: افرادی که خدمت گذاری در کشور را رها و نافع دیگر کشورها می‌شوند، خائن هستند در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پرورش آنها سرمایه‌گذاری و مجاهدت کرده است.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: روز ۷ آذر سالروز تاسیس نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است و این نیروی مقتدر تاکنون خدمات زیادی به کشور داشته که جای تقدیر دارد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به ۱۰ آذرماه سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی و روز گرامیداشت شهید مدرس افزود: مدرس شخصیت بزرگی بود که ابعاد مختلف زندگی او باید در جامعه به ویژه مدارس مورد توجه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار